گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران شد.
کد خبر: ۵۰۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 26 September 2017
به گزارش تابناک : مراسم غبارروبی  و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس  بعدازظهر سه شنبه با حضور مسئولان در  مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

دکتر سید عباس موسوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: شهدای ما در دفاع مقدس با اقتدا به امام حسین (ع) و حماسه کربلا ، راه شهادت را در پیش گرفتند و و ان شاالله با انبیا و صالحین محشور شدند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس ،  فرصت خوبی است تا با  گرامیداشت یاد شهدا ، از رشادت‌های بی نظیر دلاور مردان عرصه جنگ و شهادت تجلیل کنیم .

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام موسی مستقیمان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌علوم پزشکی مازندران ،  با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم گفت:  کربلا و جبهه های دفاع مقدس  سرشار از نمادهایی از حریت، آزادگی، شهادت و ایثار است که همگی به نحوی جلوه‌های والای انسانی را  نمایان می کنند .

در ادامه شرکت کنندگان این مراسم  با  نثار فاتحه و اهدای گل و عطرافشانی  مزار شهدای گمنام والامقام،  با آرمان‌های  بلند شهدا تجدید میثاق کردند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار