سید ضیاء هاشمی درنشست خبری
سرپرست وزارت علوم گفت : دانشگاه ایلام از ظرفیت و شرایط مناسب و بالایی برای جذب دانشجوی غیر ایرانی به ویژه از کشور همسایه این استان ،عراق را دارد.
کد خبر: ۵۰۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 26 September 2017

سرپرست وزارت علوم گفت : دانشگاه ایلام از ظرفیت و شرایط  مناسب و بالایی برای جذب دانشجوی غیر ایرانی به ویژه از کشور همسایه این استان ،عراق را دارد.

به گزارش تابناک ایلام ؛سید ضیا هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار:آزادی بیان حق دانشجو است و دانشجو می تواند آزادانه نظر خود را ابراز نماید . چندصدایی در دانشگاه، لازمه رشد کمی و کیفی مراکز علمی کشور است.

وی با اشاره به تشکل ها و انجمن های دانشجویی شناخته شده افزود :این تشکل ها می توانند محلی مناسب و مطمئن برای حضور دانشجویان و اساتید در راستای بیان صریح و بی پرده خواسته هاو مشکلات خود باشند .
سرپرست وزارت علوم یادآور شد: نگرش مثبت دولت نسبت به دانشگاه باعث شد که در سال جاری اعتبارات خوبی به دانشگاه ها اختصاص یابد .

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی بودجه وزارت علوم  درسال 96  افزود: در سال جاری با وجود مشکلات شدید مالی ،شاهد تخفیف های خوبی از سوی دولت به وزارت علوم و دانشگاه ها بوده ایم.

هاشمی در خصوص وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم تصریح کرد :با توجه به وعده رئیس جمهور، مبنی بر معرفی وزیر در طول ماه مهر ، قطعا چهره شناخته شده ای از سوی دولت برای پست وزارت معرفی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار