جواد یوسفی چهارشنبه‌شب در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه نگاه بلند مدت برای باشگاه داریم، اظهار کرد: تا الان دو بازیکن به سطح اول فوتبال کشور معرفی کردیم.
کد خبر: ۵۰۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 28 September 2017
به گزارش تابناک : وی افزود: از ابتدای فعالیت این باشگاه، حمایت دولتی نداشتیم ولی با همت و پشتکاری که مجموعه این باشگاه دارد طی پنج سال آینده دست‌کم 10 بازیکن طراز اول به فوتبال کشور معرفی می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ستارگان چالوس اضافه کرد: در حال حاضر باشگاه از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد ولی با قراردادبستن با یکی از مدیران نقل و انتقالات بازیکن، راه برای حضور بازیکنان این باشگاه در فوتبال اروپا هموار شده است.
وی خاطر نشان کرد: از مدرسه فوتبال‌مان یک ریال درآمد نداشتیم به طوری که در تابستان امسال 2 میلیون تومان کسری بودجه داشتیم و البته رویکرد ما درآمدزایی نیست بلکه هدف ما ایجاد بستری سالم برای کشف و پرورش استعدادهای ناب فوتبالی در حوزه نوشهر و چالوس است.
یوسفی با اشاره به اینکه تربیت بدنی چالوس از ما حمایت معنوی کرد و اهداف ما با سایر مدارس فوتبال مازندران جدا است، گفت: بازیکنان برای حضور در مدرسه فوتبال ستارگان چالوس باید حتماً تست بدهند تا در صورت عبور از فیلتر موردنظر باشگاه، به عضویت این تیم در بیایند.
وی خاطرنشان کرد: فرماندار چالوس برای رونمایی از لباس جدیدی تیم فوتبال دعوت شد و حضور یافت و این دلگرمی بسیار خوب و ارزشمندی برای تیم ما بود.
سرمربی تیم فوتبال ستارگان چالوس عنوان کرد: از نظر فنی در مازندران کمبود بازیکن نداریم ولی بزرگ‌ترین مشکل در فوتبال مازندران نبود اسپانسر است.
وی تصریح کرد: در زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر چالوس، یکی دو کاندیدایی که اکنون به شورای شهر راه یافتند به ما وعده و قول‌هایی مبنی بر حمایت دادند ولی بعد از راهیابی به شورا، دیگر پشت سر خود را هم نگاه نکردند و این رفتار مناسبی نیست.
یوسفی اظهار کرد: برای تمرین با مشکل زمین مواجه هستیم و زمین‌های موجود نیز اصلاً استاندارد نیستند تا حدی که بازیکنان ما دچار آسیب‌های جدی شدند و مدت‌ها از فوتبال دور شدند و امیدواریم ورزشگاه جدیدی 5 هزار نفره چالوس هر چه زودتر تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد و مشکل فوتبالیست‌ها در این زمینه حل شود.
«جواد رودگر» یکی از بازیکنان جوانی که فوتبال خود را از باشگاه ستارگان چالوس آغاز کرد و اکنون به تیم بزرگسالان برق شیراز در رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور پیوست نیز افزود: حدود یک 1.5 سال عضو باشگاه ستارگان چالوس هستم و با تمرینات منظم و اصولی زیر نظر مربی این تیم به مرز آمادگی لازم برای حضور در سطح اول فوتبال کشور رسیدم.
وی تصریح کرد: با وجودی که چند تیم لیگ برتری برای حضورم با باشگاه مذاکره کردند ولی ترجیح دادیم تا گام اول را از لیگ یک فوتبال بردارم.
این فوتبالیست جوان و آینده‌دار مازندرانی با تأکید بر اینکه به فوتبال اروپا فکر می‌کنم، گفت: به دنبال علم فوتبال هستم تا پس از دوران فوتبالی‌ام بتوانم به نوجوانان و جوانانی که مثل خودم نیاز به حمایت دارند کمک کنم و بتوانند به آرزو‌های ورزشی خودشان برسند.






منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار