با حضور سرپرست شهرداری کهریزک و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، آیین عبار روبی مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 02 October 2017
به گزارش تابناک تهران، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر کهریزک با حضور در بهشت زهرا مزار شهدا را غبارروبی و با اهدای گل بر سر مزار شهدای گمنام یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.

سرپرست شهرداری کهریزک با اعلام این خبر، گفت: اکنون سربلندی و عزت ایران عزیز را مدیون رشادت رزمندگان و شهدای ۸سال دفاع مقدس هستیم به همین منظور مدیران و اعصای شورای شهر با حضور در قطعه شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مردان بی ادعای جبهه و جنگ باری دیگر با اسطوره های همیشه جاوید ایران عهد و پیمانی دوباره بستند تا با خدمت صادقانه در عرصه مدیریت شهری راه این عزیزان را ادامه دهند.

"سید مجتبی هاشمی" افزود: شهدا چراغ راه هدایت هستند و ما وظیفه داریم تا در همه امور زندگی خود پیرو راه روشن این بزرگمردان باشیم.

وی اظهار داشت: گرامیداشت یاد شهدا فقط به هفته دفاع مقدس خلاصه نمی شود و مسوولان شهرداری و اعضای شورای شهر در همه ایام سال از یاد شهدا غافل نیستند و راه آنها را در جهاد خدمت به خلق ادامه می دهند.در پایان این مراسم همه مسئولان بر سر مزار شهید درختی، شهید جانباز شهر کهریزک حضور یافتند و یاد این شهید بزرگوار هم محلی را گرامی داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار