آیت ا... رئیسی در دیدار با تقی زاده خامسی؛
شهردار مشهد مقدس با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 02 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛  قاسم تقی‌زادۀ خامسی، شهردار مشهد مقدس، هفتۀ گذشته در آستانۀ تاسوعا و عاشورای حسینی به دیدار آیت‌ا...سید‌ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، رفت.

آیت‌ا... رئیسی در این دیدار اظهار داشت: «تلاش‌هایی در گذشته در‌راستای تسهیل امر زیارت صورت گرفته که باید در‌جهت تکمیل این خدمات اقدام شود.».وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای مدیریت شهری عنوان کرد: «تجربیات مدیریتی شهردار جدید سرمایه‌ای برای ارائۀ خدمات بهتر به زائران و مجاوران امام هشتم (ع) است که باید این فرصت را مغتنم بشمارند و از آن نهایت استفاده را بکنند.».

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه گره‌گشایی از مشکلات زائران و مجاوران و تسهیل امر زیارت باید در اولویت شهردار جدید مشهد باشد خاطرنشان کرد: «آستان قدس رضوی آمادگی همکاری با هر اقدامی را که در‌جهت تسهیل امر زیارت و خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) انجام شود دارد.».

وی تصریح کرد: «روند ساخت‌و‌سازها در حریم حرم مطهر رضوی باید اصلاح شود و بافت پیرامون حرم بیانگر هویت دینی ما باشد و از معماری‌ها و جلوه‌های بصری غیر‌متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی که باعث تغییر هویت بصری مشهد می‌شود جلوگیری شود.».
همچنین شهردار مشهد مقدس با آیت‌ا... جعفر سیدان، از علمای برجستۀ حوزۀ علمیۀ خراسان، دیدار و گفتگو کرد. 
منبع؛ شهرآرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار