موسوی با بیان اینکه همه شهرها منتظرند تا ببیند همشهریان شهید همدانی برای قدردانی از او چه برنامه‌هایی برگزار می‌کنند، یادآور شد: باید دانست آسایش و آرامشی که داریم را مرهون این بزگواران هستیم پس همه باید دلی کار کرده و اگر قرار است قدمی برداریم فقط برای رضای شهدا باشد.
کد خبر: ۵۰۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 03 October 2017
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: متأسفانه در همدان برای معرفی سردار شهید حاج حسین همدانی کمی کم‌لطفی شده است.

به گزارش ایسنا، سیدرضا موسوی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ريزی درباره بزرگداشت سالگرد سردار سرلشگر شهيد حاج حسين همدانی در همدان، اظهار کرد: شهید حاج حسین همدانی در راه اسلام حدود 40 سال زحمات شبانه‌روزی از قبل تا پیروزی انقلاب اسلامی کشید.

وی ادامه داد: شهید حاج حسین همدانی در همدان متولد شد و جهاد خود را از اینجا آغاز کرد بنابراین می‌طلبد برای برگزاری سالگرد او با قوت تمام و دلی کار کنیم.

موسوی با بیان اینکه همه شهرها منتظرند تا ببیند همشهریان شهید همدانی برای قدردانی از او چه برنامه‌هایی برگزار می‌کنند، یادآور شد: باید دانست آسایش و آرامشی که داریم را مرهون این بزگواران هستیم پس همه باید دلی کار کرده و اگر قرار است قدمی برداریم فقط برای رضای شهدا باشد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج سپاه استان همدان نیز از برگزاری دومین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی پنجشنبه 13 مهر در تالار وزارت کشور خبر داد و اظهار کرد: یکشنبه 16 مهر  ساعت 9 صبح دومین سالگرد شهید حاج حسین همدانی در حسینیه حضرت امام(ره) شهر همدان برگزار می‌شود.

وحید خادمی بیان کرد: نخستین سالگرد شهید حاج حسین همدانی بسیار خوب برگزار شد و امسال نیز طبق روال سال قبل برنامه‌های خوبی برای برگزاری داریم.

وی به برنامه‌های در دست اجرا اشاره کرد و گفت: روایتگری و خاطره‌گویی و تبیین سیره شهید حاج حسین همدانی در مساجد استان همدان و برگزاری مسابقات ورزشی در 13 و 14 مهرماه از جمله این برنامه‌هاست.

خادمی با بیان اینکه قبل از اجرای برنامه سالگرد، رونمایی از تندیس در باغ موزه دفاع مقدس و کتیبه در مزار شهدا را داریم، خاطرنشان کرد: مراسم مجمع پیشکسوتان شهدا به میزبانی بنیاد شهید پس از اتمام مراسم سالگرد اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی خداحافظ سالار، جشنواره حبیب حرم در بسیج هنرمندان و جشنواره خاطره‌نویسی شهید حاج حسین همدانی نیز برگزار می‌شود.

رئيس بسيج هنرمندان استان همدان نیز درباره دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» گفت: جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» به پاس قدردانی از شهدای مدافع حرم به ویژه شهید همدانی در نخستین سالگرد شهادت ایشان به صورت سراسری از سوی استان همدان اجرا شده و نتایج خوبی را برای همدان به ارمغان آورد.

رسول کرمی به برگزاری دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در همدان اشاره کرد و افزود: در نخستین جشنواره سراسری شعر «حبیب حرم» که سال گذشته همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی برگزار شد، بیش از 800 شعر از 250 شاعر به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی و داوری آثار، در اختتامیه این جشنواره از 14 برگزیده تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم 350 هنرمند شرکت کرده‌اند و هزار اثر ارسال شده که در حال داوری است، اضافه کرد: دومین جشنواره سراسری شعر حبیب حرم، 25 مهر ساعت 9 صبح در مجتمع بوعلی‌سینا با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس و نقد کتاب خداحافظ سالار با هدف معرفی این کتاب در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار