سید اسدالله هاشمی : متهم توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت دستگیر و به همراه آلات مکشوفه جهت اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان معرفی می شود.
کد خبر: ۵۰۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 03 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت : این متهم به پرداخت 18میلیون ریال جزای نقدی بدل از 6ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در یازدهمین روز از مهرماه 96با اعلام این خبر گفت: فروردین ماه سال جاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت , حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده تحت مدیریت خود, به یک نفر شکارچی برخورد می کنندکه برخلاف قانون و مقررات محیط زیست 8 قطعه کبک وحشی را شکار کرده بود.
سید اسدالله هاشمی با اشاره به اینکه این متخلف درفصل ممنوعه , درمناطق حفاظت شده و بدون تحصیل پروانه 8قطعه کبک را شکار کرده بود افزود: متهم توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت دستگیر و به همراه آلات مکشوفه جهت اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان معرفی می شود.
وی درادامه ضمن تشکر از دستگاه قضا افزود: با اجماع جرائم و با درنظر گرفتن آن توسط دادرس محترم دادگاه کیفری شهرستان باشت, این متخلف به پرداخت مجموع 18 میلیون ریال جزای نقدی بدل از 6 ماه حبس تعزیری در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار