پس از انتخابات 96 و با مشخص شدن دولت دوازدهم، بحث بر سر انتخاب استانداران جدید و یا ابقای استانداران گذشته وجود دارد. خراسان رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و افراد جدیدی به این لیست نه چندان بلند و بالا اضافه می شوند
کد خبر: ۵۰۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 03 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور این روزها از گزینه هایی است که بر طبق گمانه زنی ها در لیست استانداران خراسان رضوی قرار دارد. او که در دور گذشته از گزینه های وزارت کشور برای تصدی استانداری بود با مخالفت اصلاح طلبان مواجه شد و از استانداری خراسان رضوی باز ماند. طبق گفته برخی کارشناسان سیاسی تا کنون نام استاندار سابق کرمان در میان اسامی مورد اعتماد وزارت کشور برای استانداری قرار نگرفته است چرا که به دلیل پیچیدگی های سیاسی که در استان خراسان احساس می شود گزینه اصلی نباید مورد ظن و گمان رسانه ها قرار بگیرند؛ امری که در گذشته از فنون اصلاح طلبان خراسانی برای انتخاب شهردار مشهد بوده این روزها به وزارت کشور رسیده است تا این گزینه به سلامت از زیر ذره بین رسانه به در آید. نجار که برادر وزیر دفاع دوران احمدی نژاد است؛ دارای مدرک کارشناسی ارشد می‌باشد و پیش از این در دولت سازندگی فرماندار مریوان بوده است.

وی در سال 1339 در شهر سرخه استان سمنان متولد شد و در سال 57 مسئولیت کمیته سوخت استانداری سمنان را بر عهده گرفت و سپس وارد جهاد سازندگی سمنان شد؛ مدتی بعد با شروع جنگ عازم کردستان شد و مسئولیت بازرسی ویژه استاندار و مدیریت روابط عمومی استانداری را بر عهده گرفت.

نجار با آغاز به کار دولت نهم به عنوان استاندار کردستان منصوب شد و پس از 4 سال و نیم استانداری به کرمان منتقل شد و 3 سال و نیم به عنوان استاندار کرمان فعالیت کرد. 

حال با وجود این تفاسیر و حدس و گمانه زنی هایی که این روزها در مورد استاندار خراسان رضوی است باید منتظر ماند و دید که آيا حاميان دولت اينبار راضي به نجار خواهند شد؟


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار