مسابقه 2 تیم فوتسال آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و هر 2 تیم به یک امتیاز رضایت دادند.
کد خبر: ۵۰۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲ 05 October 2017
به گزارش تابناک قم، در این مسابقه که عصر چهارشنبه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم آذرخش بندرعباس با وجود مشکلات مالی این باشگاه، بازی قابل قبولی را ارائه داد و تا سه دقیقه پایانی بازی 2 بر 1 پیش بود.

تیم آتلیه طهران قم برخلاف سایر بازی های گذشته در این بازی نتوانست آن گونه که باید رضایت تماشاگران را جلب کند و با سختی یک امتیاز مسابقه را کسب کرد.

در این مسابقه برای تیم آتلیه طهران قم مهدی فتحی و روح الله ایثاری گلزنی کردند، در حالی که گل های تیم آذرخش را نیز محمد بنی اسدی و میثم برم شویی به ثمر رساندند.

هر 2 تیم موقعیت های زیادی را در این بازی از دست دادند. رضا وثوقی، حمید قدسی راقب، رضا رحیمی و علی حاتمی قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
برخلاف بازی های گذشته، در این بازی تماشاگران کمتری در سالن مسابقه حاضر شدند.

تیم آتلیه طهران قم اکنون از 12 بازی 19 امتیاز و تیم آذرخش بندر عباس نیز 11 امتیاز کسب کرده است. آتلیه تا قبل از این بازی در رتبه چهارم و آذرخش نیز در رتبه یازدهم جدول رده بندی فوتسال باشگاه های کشور قرار داشتند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار