امام جمعه موقت قزوین:
امام جمعه موقت شهر قزوین گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، هیچ منعی برای حضور و فعالیت زنان میهن مان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۵۰۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 07 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: امروزه بسیاری شعار دفاع از حقوق زنان و عدالت جنسیتی را برای فریب دادن مردم که برگرفته از سند ننگین 2030 است سر می‌دهند که باید در این خصوص گوش ها را باز کنیم و مراقب باشیم.
وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم دنیای امروز پر از فساد و فتنه است و اگر جمهوری اسلامی تلاش می‌کند که ارزش ها حاکم و پایدار باشند، برای حفظ منزلت و جایگاه مردان و زنان است.
حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه با اشاره به سخنان یک خانم تحصیلکرده ایرانی و موفق در هلند که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: وی پس از سال ها زندگی در اروپا اذعان می کند امروز در دنیا ایران مهد فضیلت و کشتی نوح است و هرکس داخل آن شود نجات خواهد یافت.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر فرمودند همه ما موظف به تذکر زبانی به همه چه مسئول و چه غیر مسئول هستیم و باید به کسانی که برای زمینه سازی حرکت مردم به سوی بی بند و باری و گناه تلاش می‌کنند تذکر بدهیم.
امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه کربلا افزود: آنچه که در کربلا اتفاق افتاد در حقیقت تضاد میان 2 نگاه و خط و و جریان بود و عجیب آن بود که 2 جریان داعیه اسلام را داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین قابل ادامه داد: امام حسین (ع) به عنوان داعیه دار واقعی اسلام راستین، در مقابل خط و جریانی که داعیه اسلام در کنار بدی ها و هرزگی ها را داشتند ایستاد و با جریان فسق و گناه کنار نیامد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان ناجا تبریک گفت و افزود: بدون شک جمهوری اسلامی به پرورش این نیرو و تحویل آن به مردم افتخار می کند چرا که این نیرو در خدمت اسلام است و در مبارزه با دزدان، قاچاقچیان و فاسدان همیشه قاطعانه و پرصلابت در صحنه حضور دارد.
امام جمعه موقت قزوین همچنین با اشاره به روز روستا و عشایر، ادامه داد: هیچ کس نمی‌تواند منکر تاثیر تلاش‌های عزیزان روستایی و عشایر در اقتصاد کشور شود.
وی اضافه کرد: دولت اگر می خواهد به اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشاند باید این 2 قشر را عزیز بشمارد و زمینه رشد بیشتر آنها را فراهم سازد.
امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: متاسفانه امروزه برخی قاچاقچیان با وارد کردن میوه از خارج موجب شده اند که سردرختی کشاورزان در مزارع باقی بماند بنابراین امیدواریم مسئولان با این مسائل جدی تر برخورد کنند تا اقتصاد کشاورزان و روستائیان دچار مشکل نشود.
وی ادامه داد: همچنین مسئولان باید با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود در دستگاه های جهاد کشاورزی،راه و شهرسازی و تشکیلات روستایی برای ساختن سیلاب بند ها در فصل های غیر بارندگی اقدام کنند تا جلوی خسارت به کشاورزان در فصل بارندگی و سرما گرفته شود.
ججت الاسلام قابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکست های پی درپی تروریست ها در عراق و سوریه، گفت: امروز داعش در حال اضمحلال است اما آمریکا با فرستادن بالگردهای خود و انتقال سران داعش به کشورهای دیگر که آن ها را تقویت می کند.
وی همچنین با اشاره به جریان همه پرسی کردستان عراق و موضوع استقلال این منطقه، افزود: این موضوع ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی است و نوید اسرائیل دیگری در خاورمیانه می باشد و و پشت سر این کار فتنه انگیزانه نیز آمریکا قرار دارد.
حجت الاسلام قابل در بخش دیگری از صحبت های خود 16 مهرماه سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی را تسلیت گفت و افزود: این شهید بزرگوار تمام عمرش را در جبهه های جنگ پشت سر گذاشت و در دفاع از حرم نیز در نهایت خلعت شهادت را بر تن کرد.
وی همچنین با اشاره به ملاقات دلگرم کننده و سرافرازانه رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید والامقام مدافع حرم محسن حجتی، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند شهید حجتی نشان داد که دشمن در سرمایه‌گذاری از انحراف نسل جوان به شکست رسیده و جوانان ما فریب دشمن را نمی خورند و امروز آرمان انقلاب توسط این جوان ها زنده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود به ملاقات دست‌اندرکاران حج با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از تلاش این عزیزان اذعان کردند باید مراقب توطئه ها و دسیسه های آمریکا و رژیم سعودی باشیم چون اینها در موسم حج سعی می کردند ایران را در سطح جهان به عنوان کشوری تروریست معرفی کنند در حالی که چهره خبیث آل سعود در حمایت از گروهک های تروریستی القاعده و داعش بر همگان روشن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار