به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی فیلم‏های جشنواره عمار در حرم مطهر رضوی پخش می‎شود.
کد خبر: ۵۰۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 08 October 2017
به گزارش تابناک : معاون تبلیغات آستان قدس از اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد حرم مطهررضوی خبرداد و گفت: اکران  فیلم‌های جشنواره عمار هر روز در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد حرم مطهر رضوی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سید جلال حسینی ادامه داد: زائران و گروه‌های زیارتی که به حرم مطهر مشرف می‌شوند از این پس می‌توانند از مجموعه فیلم‌های متنوع با موضوعات ارزشی و همراه با معیارهای متعالی انقلاب اسلامی ایران در قالب فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه سینما حرم از ۱۳مهرماه افتتاح و تا پایان دهه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: اولین اکران فیلم‌های جشنواره عمار در حرم مطهر رضوی  ۱۳مهرماه با پخش فیلم «پسرم» با حضور مادران و پدران زائر به نمایش درآمد و در ادامه اکران انیمیشن «قهرمان مدرسه» در گروه سنی کودک و نوجوان، «نبرد خلیج فارس»، «مادر»، «دایو» و دیگر فیلم‌ها پخش شد.

معاون تبلیغات آستان قدس افزود: سینما حرم رضوی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۰ با اکران ۴ برنامه، میزبان زائران، گروه های زیارتی و مدارس خواهد بود.

وی افزود: عموم مدارس، موسسات فرهنگی، مساجد و دانشگاه‌ها برای بهره مندی از این برنامه می‌توانند ضمن حضور در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی نژاد واقع در صحن جامع رضوی، وقت تعین کنند تا برای آن‌ها فیلم های مناسب بر گروه سنی اکران شود.





منبع : آستان نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار