رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: کل اعتبارات جاری و عمرانی این استان در بودجه سال 1396 مبلغ هزار و 911 میلیارد تومان است که تاکنون 27 درصد آن تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۰۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 08 October 2017
به گزارش تابناک : رضا جمشیدی روز یکشنبه افزود: از این حجم اعتبار 572 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای است و 252 میلیارد تومان یعنی حدود 44 درصد آن دارای تخصیص می باشد.
وی اعتبارات هزینه ای را در دو بخش حقوق و سایر ذکر و بیان کرد: اعتبارات حقوق و مزایا 319 میلیارد تومان با تخصیص 48 درصد و سایر هزینه ها 253 میلیارد تومان با تخصیص 38 درصد است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: علت پایین بودن تخصیص 'سایر هزینه ها' این است که تخصیص برخی از ردیفهایی که در طول سال به عنوان کسری اعتبارات برای برخی دستگاههای اجرایی یا موضوعات خاص به استان ابلاغ شده، پایین است.
وی گفت: اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای خراسان رضوی در سال 1396 نیز هزار و 339 میلیارد تومان است که 267 میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته که حدود 20 درصد است.
جمشیدی افزود: در این بخش اعتبارات استانی 792 میلیارد تومان است که 238 میلیارد تومان یعنی 30 درصد آن ظرف شش ماه گذشته تخصیص یافت اما تخصیص 9 ماهه هنوز ابلاغ نشده است.
وی ادامه داد: اعتبارات سه درصد نفت هم 280 میلیارد تومان با تخصیص 46 درصد است و سایر اعتبارات استانی با 512 میلیارد تومان اعتبار مصوب حدود 21 درصد تخصیص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: اعتبار طرحهای ملی استانی شده 97 میلیارد تومان است که 26 درصد تخصیص داشته، اعتبارات توازن منطقه ای استان نیز یک میلیارد تومان است که 100 درصد تخصیص داشته، اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی استان هم 25 میلیارد تومان است که پنج درصد تخصیص داشته، اعتبارات بازارچه های مرزی 37 درصد تخصیص داشته، تسویه بدهیهای قطعی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی(اوراق تسویه خزانه ) هم یک میلیارد تومان اعتبار داشته که تخصیص استان 100 درصد بوده است.
وی افزود: سایر ردیفهای عمرانی بودجه خراسان رضوی نیز تاکنون تخصیصش صفر بوده و به استان ابلاغ نشده است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار