رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده:
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده گفت: افزایش قیمت "شیرخام" و همچنین علوفه دام عامل اصلی گرانی لبنیات در روزهای اخیر است.
کد خبر: ۵۰۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 08 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ حسین ابراهیمی  اظهار داشت: موضوع افزایش قیمت لبنیات از طریق انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده دنبال شده و علت آن توسط کارخانجات تولیدی افزایش قیمت شیر خام بیان شده است.

وی بیان کرد: همچنین علت افزایش قیمت شیر خام از دامداری‌ها نیز پیگیری شده که افزایش قیمت علوفه و خوراک دام به عنوان دلیل این موضوع توسط دامداران بیان شده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده تأکید کرد: البته در مورد بالا رفتن قیمت شیر خام افزایش تقاضا برای شیر و بالا رفتن میزان مصرف مردم نیز به عنوان سایر دلایل بیان شده است.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه دولت باید در حوزه افزایش قیمت لبنیات ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: نباید افزایش قیمت لبنیات به گونه‌ای باشد که با توجه به کم‌شدن قدرت خرید مردم سبب کاهش مصرف آن شود چرا‌که اثرات مضر این موضوع برای اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان جبران‌ناپذیر است.

وی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید در این حوزه ورود دقیق داشته باشد که متأسفانه تاکنون اقدامی برای آن انجام نشده؛ همچنین در مسئله قیمت‌گذاری در این بخش مانند سایر حوزه‌ها نظر انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده گرفته نشده تا از حقوق مردم در این حوزه دفاع شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار