معاون فرماندار مشهد:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد، برگزاری دیدار تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۰۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 10 October 2017





















به گزارش تابناک رضوی؛ حیدر خوش‌نیتپ برگزاری دیدار تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد را تکذیب کرد و گفت: اگر قرار بود این مسابقه در ورزشگاه امام‌رضا(ع) برگزار شود، باید مسئولین برگزاری مسابقه و مدیران تیم‌ها، از دو هفته قبل به فرمانداری نامه‌نگاری کرده و درخواست خود را ارائه می‌کردند که این کار انجام نشده است.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شد فرماندار مشهد برگزاری این مسابقه در ورزشگاه امام‌رضا(ع) را تأیید کرده است، افزود: فرماندار مشهد در مأموریت خارج از خراسان رضوی به سر می‌برد، بنابراین، وی با کسی دراین‌باره صحبت نکرد، اگر موافقتی هم قرار بود صادر شود باید در شورای تامین صورت می‌گرفت که این کار هم انجام نشده است.

خوش نیت تاکید کرد: برگزاری دیدار تیم‌های پدیده و ذوب آهن در چهارچوب هفتۀ نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فقط در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد ادامه داد: برخی دوستان باید یاد بگیرند که برای برگزاری مسابقات، تابع قوانین باشند و طبق ضوابط و در زمان مقرر با شورای تأمین فرمانداری نامه‌نگاری کنند نه اینکه از طریق رسانه‌ها و پیش از دستور شورای تامین خودسرانه اقدامی انجام دهند و مردم را سردرگم کنند.

وی افزود: برگزاری هر مسابقه‌ای شرایط خود را دارد و ما پیش‌از‌آن باید تمامی موارد انتظامی و امنیتی را بررسی کنیم، کما اینکه ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد نیز هنوز مشکلات و نواقصی دارد که باید برطرف شود.

خوش‌نیت درباره مشکلات ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد نیز گفت: در زمان افتتاح این ورزشگاه نواقص آن را اعلام کردیم، اما هنوز نامه‌ای برای برطرف‌شدن این مشکلات به دست ما نرسیده است، بعد از نامه هم باید آن نواقص بازدید شود و پس از آن می‌توانیم بگوییم که ورزشگاه امام‌رضا(ع) نواقصی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار