مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم عنوان کرد
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: با پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد قم و رئیس کنگره شهدای دانشجو ضمن نامگذاری ساختمان‌های دانشگاه آزاد به نام شهدا بعد از مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجو، برنامه نصب زندگی نامه و وصیت نامه شهدا در هر کلاس دانشگاه آزاد را خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۰۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴ 11 October 2017
به گزارش تابناک قم، داوود محبی در نشست خبری کنگره شهدای دانشجو که در سالن جلسات دانشگاه آزاد قم برگزار شد، با اشاره سخنی از شهید چمران، اظهار کرد: زمانیکه در کوس جنگ دمیده می‌شود مرد از نامرد مشخص می‌شود و همه مردم می‌دانند که امنیت و آرامش جامعه امروز را مدیون و مرهون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در مقابل چالش‌های انقلاب از جمله مهم‌ترین وظایف ناحیه بسیج دانشجویی است، عنوان کرد: مراسم اختتامیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم در روز دوشنبه 24 مهر ماه ساعت 14 و 15 دقیقه در مسجد دانشگاه آزاد قم با سخنرانی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه استان قم و حضور پیکر مطهر شهید گمنام و خانواده 30 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار می‌شود.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه نخستین دوره کنگره شهدای دانشجو به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، مطرح کرد: برای برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجو بیش از 60 ساعت کار کارشناسی انجام شده و 15 کارگروه تخصصی تشکیل شده است که از این تعداد 12 کمیته از کمیته‌های دانشجویی بودند.

وی با بیان اینکه در استان قم 6 حوزه بسیج دانشجویی داریم که یکی از آن‌ها بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد است، خاطرنشان کرد: افتتاحیه این کنگره با رونمایی از مقبره شهدا برگزار شد و اعضای این کنگره در طول فعالیت خود با 24 خانواده شهید، امام جمعه پردیسان، مراجع تقلید و حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار داشته‌اند.

محبی با اشاره به اینکه یک کنگره اربعین دانشجویی با عنوان راهیان کربلا بعد از کنگره شهدای دانشجو برگزار می‌شود، یادآور شد: با پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد قم و رئیس کنگره شهدای دانشجو ضمن نامگذاری ساختمان‌های دانشگاه آزاد به نام شهدا بعد از مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجو برنامه نصب زندگی نامه و وصیت نامه شهدا در هر کلاس دانشگاه آزاد را خواهیم داشت.

وی از مراحل ساخت یک کلیپ تولیدی از شهید دخانچی یاد کرد و گفت: در مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجوی استان قم از کتاب 176 شهید دانشجو استان قم و کتاب سبک زندگی 42 شهید رونمایی خواهد شد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در پایان عنوان کرد: با همت دانشجویان دانشگاه آزاد قم در مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجو از تمامی مسؤولان استانی و سرلشکر محسن رضایی به عنوان مهمانان ویژه دعوت به عمل آمده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار