استاندار خراسان رضوی گفت: هوشمندسازی جاده‌های خراسان رضوی برای کاهش تلفات در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 11 October 2017
به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان در مراسم افتتاح قرارگاه جدید پلیس Police راه استان استان اظهار داشت: پلیس راه می‌تواند با استفاده از تجهیزات پایشی از جمله سیستم‌های جدید راداری و تصویری انضباط ترافیکی را در جاده‌های استان ایجاد کند.

وی افزود: این نیرو برای رسیدن به موفقیت کامل نیازمند همکاری با همه دستگاه‌های اجرایی است که در راستا با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای به موفقیت‌هایی رسیده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: علاوه براینکه ادارات راه و شهرسازی باید جاده ایمن بسازند و کارخانجات خودروسازی نیز خودرو ایمن تولید کنند، رانندگان هم باید با رعایت قوانین و مقررات سبب ایجاد ترافیک ایمن و مناسب در جاده‌ها شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ساخت قرارگاه جدید پلیس راه استان توسط این اداره کل که از شهریور ماه سال 94 آغاز شد 69 میلیارد ریال هزینه داشته است.
ابراهیم نصری افزود: این قرارگاه در کنار ساختمان قدیمی آن ساخته شده و شامل نگهبانی، ساختمان اصلی در سه طبقه، ساختمان جانبی در 2 طبقه و موتورخانه و توقفگاه خودرو است.






منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار