سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید منچستریونایتدِ این فصل نسبت به تیم فصل گذشته بهتر است.
کد خبر: ۵۰۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 11 October 2017

به گزارش تابناک : ژوزه مورینیو که شاگردانش بعدازظهر روز شنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول خواهند رفت،  گفت: دوست دارم مقابل بهترین تیم‌ها بازی کنم، دوست دارم مقابل بهترین باشگاه‌ها در بهترین ورزشگاه‌ها با بیشترین تاریخچه بازی کنم.

وی افزود: من در آنفیلد لحظات فوق‌العاده خوب و لحظات بدی را تجربه کرده‌ام. آنها لحظات خوشی را مقابل من تجربه کرده‌اند و در سوی دیگر لحظات غمگینی را مقابل من تجربه کرده‌اند. حالا اگر همان‌قدر که من برای آنها احترام قائل هستم، آنها برای من احترام قائل باشند، یکی دیگر از آن بازی‌های به یادماندنی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ با اشاره به اینکه این بازی برای هیچک از دو تیم در این مقطع از فصل سرنوشت‌ساز نخواهد بود، اظهار داشت: این بازی 3 امتیاز دارد، نه 4 امتیاز! شاید اگر این بازی در مقطعی از فصل بود که دو تیم برای قهرمانی رقابت می‌جنگیدند، پیروزی در این بازی ارزش بیشتری داشت، اما در این مقطع این بازی تنها 3 امتیاز دارد. در سوی دیگر، در چنین بازی‌های‌هایی هر لحظه از بازی می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. ما مقابل تیم خوبی که بازیکنان خیلی خوبی دارد، بازی خواهیم کرد.  

آقای خاص تصریح کرد: به نظرم اکنون تیمی به مراتب بهتر از قبل داریم. ما فصل گذشته در جمع 5 تیم برتر نبودیم، فصل گذشته در خانه وستهام به پیروزی نرسیدیم، فصل قبل نتوانستیم اورتون را در خانه‌اش شکست بدهیم و یا در دیداری خارج از خانه نتوانستیم بر ساوتهمپتون غلبه کنیم.

وی در ادامه در دفاع از مهاجم بلژیکی و هافبک صربستانی خود گفت: به نظرم ناعادلانه است که بگوییم لوکاکو و ماتیچ تأثیری در منچستریونایتد نداشته‌اند. به نظرم باید از آنها تمجیدی کنیم که شایسته‌اش هستند. به هر حال تیم شرایط لازم را برای ورود روملو و نمانیا آماده کرد.

مورینیو تأکید کرد: به لحاظ جهانی ما اکنون تیم بهتری هستیم. این آیا بدین معناست که ما می‌توانیم موفقیت فصل گذشته یعنی کسب دو جام قهرمانی را تکرار کنیم؟ نمی‌دانم، اما این را می‌دانم که اکنون تیمی بهتر هستیم.

آقای خاص صحبت‌های خود را اینگونه به پایان برد: نیازی نیست چیزی را به اثبات برسانیم. ما اهداف خودمان را در این فصل داریم و می‌دانیم که به کجا و چطور باید برویم. یک بازی، یک نتیجه و یک عملکرد تغییری در روند ما به وجود نمی‌آورد.

تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در حالی از ساعت 15 روز شنبه 22 مهر در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند که شیاطین سرخ از 7 بازی اول خود 6 برد و یک تساوی کرده‌اند و در حال حاضر با 19 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند، این در حالی است که لیورپول فراز و نشیب زیادی داشته و تا کنون 3 پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در 3 بازی نیز متحمل شده و با 12 امتیاز در رده هفتم جدول جای دارد.






منبع : اسکای اسپورتس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار