مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال از چند رسانه خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب مشهد دعوت شده است.
کد خبر: ۵۰۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 11 October 2017
به گزارش تابناک : سید سعید سرابی با اعلام این خبر اظهارکرد: نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام «مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام» از ٩ تا ١٦ آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه بخش ویژه‌ای به پایتخت فرهنگی جهان اسلام اختصاص پیدا کرده است، حضور ناشران جهان اسلام در نمایشگاه، دعوت از مهمانان خارجی برای حضور در افتتاحیه نمایشگاه و برگزاری برنامه‌های جنبی از برنامه‌های این بخش است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: به‌منظور حضور دانش آموزان در نمایشگاه با هماهنگی که با آموزش و پرورش انجام داده‌ایم مقرر شده است، ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ١٠ صبح تا ٢١ باشد.

سرابی با اشاره به حضور رسانه‌ها در نمایشگاه کتاب، گفت: هماهنگی لازم با خانه مطبوعات صورت گرفته و مقرر شده از تعدادی رسانه خارجی نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت شود.

وی توجه به کیفیت و محتوی را در کنار بحث کمی نمایشگاه ضروری دانست و افزود: بخش حکیم ابولقاسم فردوسی و بخش ویژه مشهد از ابتکارات این دوره از نمایشگاه است که می‌تواند بر محتوی کیفی نمایشگاه بیفزاید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نظرسنجی از نمایشگاه به عهده جهاد دانشگاهی است،  اضافه کرد: نظر سنجی ما شامل نمایشگاه کتاب در جغرافیای نمایشگاه بین‌المللی بوده، نتایج این نظر سنجی برای مخاطب‌شناسی و برنامه‌ریزی‌های آینده بسیار بااهمیت است.

سرابی با اشاره به بحث اطلاع‌رسانی داخلی نمایشگاه، گفت: با توجه به تجربه موسسه نمایشگاه‌های کشور این بخش به عهده این موسسه گذاشته شده تا مردم راحت‌تر بتوانند به کتاب‌هایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌های خراسان رضوی از جمله استانداری، شهرداری، آموزش و پرورش و سایر سازمان‌ها این نمایشگاه در مشهد برگزار شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار