شامگاه چهارشنبه تندیس قهرمانی تیم کاراته باشگاه اکباتان خرم‌آباد به خانواده شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم اهدا شد.
کد خبر: ۵۰۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 12 October 2017


شامگاه چهار شنبه در یک حرکت ارزشمند تیم کاراته باشگاه اکباتان این شهر، کاپ قهرمانی خود را به خانواده شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم اهدا کردند.

در این مراسم که با حضور رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد، اعضای کادر فنی و چند تن از بازیکنان تیم اکباتان برگزار شد، تندیس قهرمانی این تیم به فرزند شهید رستمی مقدم تقدیم شد.

ابتدا رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد به ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری لیگ کاراته در استان لرستان پرداخت و اظهار کرد: مسابقات کاراته با حضور هفت تیم از لرستان و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

رضا رستاخیز ادامه داد: پس از برپایی پنج دوره مسابقات کاراته، تیم اکباتان خرم‌آباد مقام اول را کسب کرد و تیم‌های عقاب مقاومت 2 بروجرد و شهید درویشی خرم‌آباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.

وی حرکت تیم اکباتان مبنی بر اهدای کاپ قهرمانی به شهید رستمی مقدم را ارزشمند عنوان و خاطر نشان کرد: قهرمانان واقعی شهدا هستند که با ایثار جان و گذشت از خانواده، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

در ادامه مربی تیم کاراته باشگاه اکباتان خرم‌آباد در خصوص علت تصمیم‌گیری این کار شایسته، اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های مطرح شده با اعضای تیم، هم‌پیمان شدیم که در صورت قهرمانی، تندیس را به شهید مدافع حرم شهرمان تقدیم کنیم که خوشبختانه موفق به این کار ارزشمند شدیم.

در پایان مراسم رضا جمشیدی نسب مربی تیم اکباتان به نمایندگی از اعضای تیم، کاپ قهرمانی را به پسر شهید مدافع حرم، رضا رستمی مقدم اهدا نمود.







فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار