'همایش پلیس، امنیت و اصناف' همزمان با هفته نیروی انتظامی روز پنجشنبه با حضور فرماندهان انتظامی و مسئولان و فعالان اصناف خراسان رضوی در مشهد برگزا شد.
کد خبر: ۵۰۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 12 October 2017
به گزارش تابناک : رئیس پلیس امنیت و اطلاعات عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این همایش گفت: مجموعه قضائی استان همواره ارتباط خوبی با پلیس در چارچوب ایفای وظایف و ارتقای امنیت داشته که قابل تقدیر است.
سرهنگ حسین مولوی نسب همچنین تعامل بین پلیس و مجموعه اصناف را در خراسان رضوی کم نظیر توصیف و بیان کرد: تعامل بین دستگاههای مختلف برای حفظ امنیت باید حفظ شود.
رئیس اتاق اصناف مشهد نیز در این همایش گفت: با تخصصی شدن بخشهای مختلف پلیس این نیرو با با لایه های مختلف جامعه عجین شده است.
محمود بنانژاد به فعالیت 120 هزار واحد صنفی در شهر مشهد اشاره و بیان کرد: حوزه اصناف با حوزه امنیت همیشه به صورت ویژه ارتباط داشته است. بخشهای مختلفی در امنیت جامعه تاثیرگذار هستند که اصناف نیز یکی از همین حوزه هاست.
وی ادامه داد: پارسال در واحد اجرائیات اتاق اصناف مشهد با همکاری نیروی انتظامی حدود 21 هزار اخطار و هفت هزار و 500 رای پلمب برای واحدهای صنفی متخلف در مشهد صادر شد. امسال نیز ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه با جدیت دنبال می شود.
همایش پلیس، امنیت و اصناف در آخرین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در مشهد برگزار شد. 14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.





منبع : ایرنا 
برچسب ها: پلیس امنیت ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار