رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: آزمونهای ورود به حرفه مهندسان و کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی با حضور 9 هزار نفر در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 12 October 2017
به گزارش تابناک : احسان فرشته پور روز پنجشنبه افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی طی امروز و فردا همزمان با سراسر کشور برپا شده است.
وی ادامه داد: در آزمون که از صبح امروز آغاز شد در مجموع 9 هزار و 274 نفر شرکت کننده در شهرستانهای مشهد، سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور حضور یافتند که از این تعداد هفت هزار و 856 نفر در مشهد، 502 نفر در سبزوار، 543 نفر در تربت حیدریه و 373 نفر در نیشابور هستند.
او گفت: شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، مهندسی عمران، مهندسی تاسیسات مکانیکی، مهندسی تاسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک و شهرسازی برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی حضور یافته اند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: آزمون‌ حرفه ‌ای کاردانهای فنی ساختمان در 6 رشته‌ معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه ‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان پروانه اشتغال بکار کاردانی و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های 3، 2 و 1 برای متقاضیان پروانه اشتغال بکار تجربی برگزار شده است.
وی ادامه داد: ثبت ‌نام در این آزمون‌ها به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد و قبولی در آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال است. 




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار