رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز که مقرر شد به منظور عملیات بازسازی تا هشتم آذر بسته باشد در روزهای شنبه و چهارشنبه این هفته این مسدودی اجرا نمی‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 14 October 2017
به گزارش تابناک : محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی راه در محدوده پیچ ابتهاج، کیلومتر 85 تا 86 این محور از سه شنبه11 مهر تا 8 آذر 96 بسته است.

 
وی افزود: محور هراز روز‌های شنبه که از ساعت12 تا 18 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 هر هفته به علت انجام عملیات راهسازی و راهداری بسته بود، باز است.

 
هاشمی گفت: به دلیل محدودیت و ممنوعیت تردد 6 ساعت در روز توسط پلیس راه کشور، امکان تکمیل عملیات لق‌گیری وجود نداشت، ترجیح داده شد عملیات مذکور در روز‌های شنبه و چهارشنبه لغو شود.

 
وی افزود :جاده هراز در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 تا 18 هر هفته انجام عملیات در صورت فراهم بودن شرایط جوی محور هراز از ابتدای پیچ ابتهاج بسته است.

 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روز جمعه21 مهرماه از این محور ممنوع بود.





منبع: الف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار