کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان طی روزهای آتی به میزان پنج درجه افزایش می یابد.
کد خبر: ۵۰۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 14 October 2017
به گزارش تابناک : فریدون سنگچولی روز شنبه افزود: روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و از آن روز شاهد کاهش تدریجی دمای هوا در این استان خواهیم بود.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را 21 درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای این شهر برای روز یکشنبه 26 درجه پیش بینی شده، روز دوشنبه بدون تغییر مانده و از روز سه شنبه کاهش می یابد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین 10 تا 13 درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
وی همچنین گفت: در این مدت وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک برای نوار شرقی و جنوب شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است. از روز سه شنبه آتی نیز احتمال بارشهای پراکنده و رگباری برای برخی از مناطق استان محتمل است.
فریمان با دمای پنج درجه و سبزوار با دمای 31 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. در این مدت بیشترین شدت وزش باد از سبزوار با سرعت 54 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار