قائم مقام سازمان بسیج رسانه البرز گفت: به زودی ۱۴ کانون خادم‌یاری ویژه خواهران حوزه‌های علمیه در این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 14 October 2017
به گزارش تابناک : ابوالفضل مهرابی‌پور، قائم مقام سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهارکرد: این کانون‌ها با هدف خدمت به آستان قدس رضوی راه اندازی می‌شود.
مهرابی‌پور با اشاره به برگزاری نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران، معاونت فرهنگی، سرپرست دفتر نمایندگی قدس رضوی و جانشین دفتر نمایندگی آستان قدس طی هفته گذشته، عنوان کرد: طی نشستی مراحل اجرایی تفاهم نامه منعقد شده میان حوزه علمیه خواهران استان البرز با نمایندگان آستان قدس رضوی بررسی شد.
به گفته وی، طی تفاهم نامه منعقد شده میان قائم مقام آستان قدس رضوی و مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور مقرر شد، کانون‌های خادم‌یاران با رویکرد فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و خدمات‌رسانی به محرومان فعالیت کنند.
این استاد دانشگاه، تصریح کرد: تمامی خادم‌یاران معرفی شده طی ۶ ماه به صورت آزمایشی فعالیت می‌کنند و پس از بررسی عملکرد آنان برای شروع فعالیت در حرم مطهر رضوی معرفی می‌شوند.
برگزاری دوره آموزش نهایی در مشهد مقدس ویژه این خادم‌یاران از دیگر مطالبی بود که مهرابی‌پور به آن اشاره کرد و از اختصاص رتبه سه برای این خادمیاران پس از قبولی در دوره‌های آموزشی خبر داد.






منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار