کلاس های درس دانش آموزان روستای سرگچ دیشموک در مدرسه پیش ساخته آغاز گردید.
کد خبر: ۵۰۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 15 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بعد از وقفه ای یکماهه و با گذشت مهرماه،با همت و تلاش نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی کلاس درس دانش آموزان در روستای محروم سرگچ دیشموک آغاز شد.

نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشحالی از بابت نصب فضای آموزشی پیش ساخته، نشستن لبخند رضایت بر لبان دانش آموزان و رفع دغدغه تحصیلی آنان گفت: از تلاش رسانه ها در انعکاس محرومیت ها تشکر میکنم و از صبر و استقامت دانش آموزان و اهالی روستای سرگچ سپاسگزارم.

عدل هاشمی پور ضمن طلب دعای خیر در حق افراد خیّر اظهار داشت: سرویس بهداشتی برای مدارس ضروری است و آمار مدارس فاقد این مهم جهت تلاش برای تأمین از سوی خیّرین اعلام گردند.

نماینده کهگیلویه بزرگ حفظ و نگهداری مدارس پیش ساخته را وظیفه و اولویت دانش آموزان و اهالی روستا دانست و اظهار داشت: برای تامین و ساخت این مدرسه هزینه ای بالغ بر 450 میلیون ریال از سوی یکی از خیرین تامین شده که امیدوارم دانش آموزان در این فضای مناسب جهت کسب تحصیل و تهذیب کوشا و جدی باشند.

مدیرکل نوسازی استان در این برنامه گفت: نماینده مردم شریف کهگیلویه در تهیه و تأمین فضاها و تجهیزات آموزشی فراتر از حوزه انتخابیه خود عمل می کند و الحق و الانصاف تلاش مستمر ایشان جای تقدیرو تشکر فراوان دارد.

بخشدار دیشموک نیز عنوان کرد: تشکر ویژه را باید از کسی داشته باشم که مبدع سبک جدیدی در مدیریت و نظارت در کسوت نمایندگی هستند و جای شکر و سپاس دارم و از بابت وجود چنین نماینده دلسوز٬ پیگیر و توانمندی بسیار خوشحالم.

بر اساس این گزارش،دانش آموزان و اهالی روستا٬ مراتب تشکر و قدردانی خود را از خادم خود در خانه ملت و خیرین مدرسه ساز ابراز داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار