نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که برای رهایی از مشکلات کشور باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کرد چرا که برجام مشکلی را برطرف نمی کند.
کد خبر: ۵۰۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 15 October 2017
به گزارش تابناک : عباس گودرزی اظهار کرد: مفاد برجام به گونه‌ای تنظیم شده که راه‌های  بهانه‌جویی همواره برای طرف غربی باز است. در حالی که  ما هرگز سرنوشت خود را در اختیار کشورهای غربی قرار نمی‌دهیم چرا که برای کشورمان چارچوب چشم‌انداز و ایدئولوژی داریم.

بر اساس این خبر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جمهوری اسلامی خواستگاه رفتار و نظام نگرشی دارد که طبق آن تصمیم‌سازی می‌کند طرف غربی همواره تلاش داشته ایران از تمامی اصول و مبانی انقلاب عقب‌نشینی کند که هرگز نمی شود.  امروز باید از رئیس‌جمهور آمریکا پرسید که چرا درمورد کشتار مردم مسلمان میانمار یا نسل‌کشی در یمن سکوت کردند.

گودرزی با اعلام اینکه مشکلات کشور ما تنها با تکیه بر توان داخلی و فراگیر کردن اقتصاد مقاومتی حل می‌شود تاکید کرد: یک‌برجام که هیچ صد برجام هم مشکلات ما را برطرف نمی‌کند.  نظام سلطه همواره به دنبال سنگ‌اندازی در راه پیشرفت ایران است و نخستین راه برای پیشرفت و توسعه قطع امید از بیگانگان و تکیه بر توان داخلی است.






منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار