نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از استاندار کرمانشاه خواست موضوع تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی زاگرس را از مراجع مربوطه پیگیری کند.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 15 October 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از فارس،سید‌قاسم جاسمی ، اظهار داشت: استان کرمانشاه از دیرباز درگیر جنگ بوده و به همین دلیل صدمات بسیاری را متحمل شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از استاندار کرمانشاه خواست موضوع تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی زاگرس را از مراجع مربوطه پیگیری کند.

وی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه با این کار می‌تواند با کارآمد نشان دادن خویش، فضای امیدواری را در استان حاکم کند، گفت: تحقق این موارد می‌تواند موجب توسعه همه‌جانبه منطقه شود.

جاسمی از برگزاری مستمر جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نمایندگان مردم استان کرمانشاه در خانه ملت در روزهای سه‌شنبه هر هفته برای بررسی روند توسعه منطقه، افزایش سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید، تسهیل امور واحدهای موجود و حل مشکلات موجود با استفاده از ظرفیت‌های منطقه خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه موضوعات مربوط به مباحث اقتصادی و توسعه‌ای در کرمانشاه در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد، اعلام کرد: صنعت کرمانشاه هم‌اکنون با 30 درصد ظرفیت آن اداره می‌شود که این وضعیت بسیار نامناسب است.

جاسمی با تصریح بر اینکه اگر تصویب منطقه آزاده ویژه در شهرک صنعتی زاگرس محقق شود، یک امتیاز ویژه و اثربخش در حوزه اقتصادی منطقه و موجب پیشرفت است، گفت: تسهیلات به بخش خصوصی داده نمی‌شود و این باید از سوی دولت و مسؤولان مربوطه اصلاح و ساماندهی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از سوی مجمع نمایندگان این استان در خانه ملت قول داد تمام توان خویش را برای کمک به استاندار جدید و در راستای توسعه همه‌جانبه استان کرمانشاه به‌کار می‌گیرند و متذکر شد: برای توسعه استان و ایجاد اشتغال برای جوانان و در نتیجه بهبود وضعیت معیشتی و رفاه حال مردم استان کرمانشاه تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار