فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۳ موکب در شهر کرمانشاه برای اسکان و پذیرایی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین آماده شده است.
کد خبر: ۵۰۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 15 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،فضل‌الله رنجبر از شناسنامه‌دار شدن 23 موکب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 23 موکب در شهر کرمانشاه برای اسکان و 
پذیرایی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین آماده شده است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مسیرهای اصلی زائران اربعین حسینی در کرمانشاه میدانهای امام خمینی(ره)، میدان امام حسین(علیه‌السلام) و میدان آزادگان است گفت: امسال بر اساس تجربه 

سال گذشته در مسیر بیلوار از کامیاران تا کرمانشاه برای سرویس‌دهی یا خدمات‌دهی به زائران استانهای آذربایجان غربی و شرقی موکب برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد فرعی اربعین در بخشداری بیلوار نیز راه‌اندازی و فعال شده است افزود: برای برپایی موکب مسیرهای کمربندی شرقی و غربی، مسیر بیستون تا تنگه مرصاد نیز پوشش داده می‌شود.

رنجبر بیان کرد: امسال برخلاف سالهای گذشته در بحث پذیرایی از زوار اربعین درصدد مردمی‌تر کردن ارائه خدمات هستیم به گونه‌ای که دستگاه‌های دولتی به انسجام بخشی و نظارت و رفع مشکلات موجود بپردازد.

فرماندار کرمانشاه افزود: حسینیه‌ها، مساجد، ورزشگاه‌ها، نمازخانه‌های ادارات و مدارس در کنار مهمان‌سراها شناسنامه‌دار شده‌اند و همچنین از ظرفیت سازمان اردویی و آموزش و پرورش نیز به عنوان اسکان استفاده می‌شود.

رنجبر با اشاره به برپایی چادرهایی در ورودی و خروجی شهر توسط جمعیت هلال احمر گفت: در ورودی‌ها و خروجی‌های اصلی شهر نیز پذیرایی زوار اربعین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال در محل اصلی کنسولگری عراق در کرمانشاه موکبی دایر نمی‌شود افزود: علاوه بر ساخت و تعبیه سرویسهای بهداشتی، لازم است برای دایر کردن موکبهای جدید از قبل با ستاد عتبات عالیات و شهرداری‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شود.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: به هیچ وجه به جزو دفتر حج و زیارت استان هیچ دفتری حق ارائه ویزا به زائران اربعین حسینی را ندارد و نیروی انتظامی هم تاکنون برخی از مراکز غیرمجاز صدور ویزای اربعین را پلمپ کرده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار