مسؤول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی آبیک:
مسؤول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شهرستان آبیک گفت: انسان‌های موفق زندگی، اختراع و رویش دارند و تأثیرگذار هستند اما انسان‌های ناموفق سوزند‌گی و ریزش داشته و ادعا دارند.
کد خبر: ۵۰۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از آبیک، ایرج حمیدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حدود 200 اختراع در این مرکز از سوی دانش‌آموزان صورت گرفته است.

وی افزود: چهار سال است که شهرستان آبیک به طور متوالی در جشنواره خوارزمی رتبه کسب کرده است.

مسؤول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شهرستان آبیک ادامه داد: تربیت جوان قلاب به شکار انداختن بوده که به منزله ایمن‌سازی جاده رشد است.

حمیدی اضافه کرد: افراد موفق همیشه به دنبال برنامه بوده و جزیی از پاسخ هستند اما افراد ناموفق همواره به دنبال بهانه بوده و جزیی از مشکل هستند.

وی با بیان اینکه افراد موفق همیشه به دنبال برنامه‌ریزی و افراد ناموفق همواره به دنبال برنامه‌سوزی هستند، خاطرنشان کرد: افراد موفق معتقد هستند که یک کار شاید مشکل باشد اما امکان انجام آن وجود دارد اما افراد ناموفق بیان می‌کنند که کاری شاید ممکن و انجام آن مشکل باشد.

این مسؤول اذعان کرد: افراد موفق غالب و تولیدکننده هستند و افراد ناموفق مغلوب و مصرف‌کننده محسوب می‌شوند.

مسؤول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شهرستان آبیک افزود: انسان‌های موفق زندگی، اختراع و رویش دارند و تأثیرگذار هستند اما انسان‌های ناموفق سوءزندگی و ریزش داشته و ادعا دارند.

حمیدی ادامه داد: انسان‌های ناموفق اگر در جایی باشند مهره‌سوز بوده و نوازندگان جدا و بازیکنان منفرد هستند اما انسان‌های موفق در هر کجا که باشند مهره‌ساز و تأثیر‌گذار بوده و همانند یک تیم و اُرکستر محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: انسان‌های موفق با همکاری، همزیستی، همدردی و همفکری از من، ما می‌سازند اما انسان‌های ناموفق با شقه کردن این مسائل به من می‌اندیشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: انسان‌های ناموفق در حیطه کاری خود حق هستند و تکریم دارند و در هرکاری  رضایت دارند اما انسان‌های ناموفق به علت ضعف، تعظیم داشته و همیشه شکایت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار