مدیرکل راه آهن شمالشرق (1) از راه اندازی قطار محلی سمنان - مشهد خبر داد و گفت: حرکت این قطار از اول آبان آغاز می شود.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 15 October 2017
به گزارش تابناک : فرشاد زادخور روز یکشنبه به خبرنگار ما گفت: به دنبال درخواست زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، مردم و مسوولان این قطار که تردد آن در مسیر سمنان - مشهد متوقف شده بود طبق برنامه تنظیمی حرکت رفت و برگشت به مشهد مقدس را اول آبان از سر می گیرد.
وی افزود: ساعت حرکت این قطاربا کد 324 از سمنان ساعت ساعت 8:40  صبح و برگشت آن با کد 325  از مشهد ساعت 16:45 است و پیش فروش بلیط این قطار از ساعت 9 امروز یکشنبه با نرخ شناور 469 هزار ریال آغاز شده است.
وی گفت: متقاضیان می توانند با همراه داشتن اطلاعات کد ملی و تاریخ روز، ماه و سال تولد خود و همراهان از طریق سایت اینترنتی راه آهن به نشانی  www.rai.ir و تمامی آژانس های شهرستان و استان برای دریافت بلیط اقدام نمایند.
زادخور ابراز امیدواری کرد: با ضریب اشغال مناسب این رام قطار و استقبال هم استانی ها بتوانیم سیر این قطار را در دستور کار داشته و در آینده نیز شاهد خدمات مطلوبی برای رفاه حال مسافران و زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) باشیم.
 مدیرکل راه آهن شمالشرق (1) گفت: قطار محلی سمنان - مشهد و بالعکس از نوع خودکششی و ترنست پنج سالنه است.
توقف حرکت قطار محلی سمنان - مشهد در چند ماه گذشته موجب نارضایتی و مشکلاتی برای مردم و زائران سمنانی شده بود و خبرگزاری رضوی نیز در این خصوص گزارشی تهیه و منتشر کرده بود.






منبع : خبرگزاری رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار