مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: 73 هزار تن از اتباع خارجی غیرمجاز در این استان در 2 مرحله اجرای طرح سرشماری شرکت کردند.
کد خبر: ۵۰۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 15 October 2017
به گزارش تابناک : محمد عجمی روز یکشنبه افزود: سرشماری اتباع غیرمجاز از اواخر اسفند پارسال آغاز شد که در مرحله نخست آن که تا آخر خردادماه ادامه یافت 53 هزار نفر از اتباعی که فاقد هر نوع مدرک اقامتی بودند، نام نویسی کردند.
وی گفت: ثبت نام کنندگان زنان و مردانی بودند که یکی از آنها دارای کارت آمایش مرحله یازدهم بود اما همسر و فرندانشان مدرک اقامتی نداشتند، یا اعضای خانواده دانش آموزان غیرمجازی که در سال های 94 و95 در مدارس دولتی ثبت نام شدند و یا مردان خارجی فاقد مدرک اقامتی بودند که با زنان ایرانی ازدواج کرده بودند اما خود و فرزندانشان فاقد مدرک بودند.
وی گفت: در مرحله دوم طرح هم اتباع خارجی دارای مدارک اقامتی نامعتبر و نیز جمعیتی که دارای گذرنامه خانواری بودند از 17 مردادماه تا اول مهرماه نوبت دهی شدند.
وی عنوان کرد: بخشی از 73 هزار نفر افراد ثبت نامی کسانی بودند که دارای گذرنامه خانواری بودند.
به گفته وی، این جمعیت در استان 36 هزار نفر هستند.
عجمی افزود: بر اساس برآوردهای اولیه بیش از 70 هزار تن از اتباع غیرمجاز خارجی در استان خراسان رضوی وجود دارند که بخشی از این جمعیت تاکنون در طرح شرکت نکرده اند.
وی عنوان کرد: ثبت نام کنندگان د






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار