مدیرکل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی گفت: مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی پس از اجرای نخستین نقاشی دیواری در چهارراه شهدا مشهد، طراحی دومین نقاشی دیواری برای اجرا در میدان فردوسی را آغاز کرده است.
کد خبر: ۵۰۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 15 October 2017
به گزارش تابناک : محمدامین توکلی‌زاده با اشاره به ظرفیت عظیم نقاشی دیواری در انتقال مفاهیم و معارف اصیل اسلامی و ایرانی، اظهار داشت: نقاشی دیواری یکی از هنرهای ماندگار و ارزشمندی است که می‌تواند ضمن زیباسازی محیط شهری، پیام‌های عمیقی را به مخاطبان ارائه کند.

مدیرکل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی به اجرای نقاشی دیواری مبارزه دائمی خستگی ناپذیر در چهارراه شهدای مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: در این اثر تلاش کردیم عبارت «مبارزه دائمی خستگی ناپذیر» که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سیره حضرت رضا(ع) عنوان شده بود را با ترکیبی از تصاویر شهدای عزیز در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذاریم.

وی هم چنین با اشاره به آغاز مراحل طراحی نقاشی دیواری برای دیوارهای اطراف میدان فردوسی، افزود: اکنون به دنبال اجرای اثری ارزشمند دیگری در این مکان هستیم.

توکلی زاده با بیان اینکه مراحل طراحی این اثر در حال انجام است و کار به یکی از هنرمندان برجسته این عرصه سفارش داده شده است، افزود: در نظر داریم سیر جریان مقاومت در فرهنگ اسلامی و ایرانی را با ترکیبی تصویری از داستان‌های شاهنامه و دیگر عرصه‌های مقاومت تا به امروز شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و... به تصویر بکشیم.

وی ابراز امیدواری کرد پس از تکمیل مطالعات تصویری و تایید طرح نهایی، عملیات اجرایی این پروژه طی ماه‌های آتی آغاز شود.





منبع : آستان نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار