مدیر کل راه آهن خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 267 هزار تن بار در بخش حمل و نقل داخلی راه آهن این منطقه ارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 30 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۰۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 15 October 2017
به گزارش تابناک : محمدهادی ضیایی مهر روز یکشنبه افزود: 80 درصد معادل 213 هزار تن از این میزان مربوط به بارگیری گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس است که از ایستگاه گنبدلی به مقصد بندرعباس حمل شده است.

وی ادامه داد: 31 هزار تن نیز مربوط به بارگیری سایر مواد مصرفی در طول خطوط راه آهن است. همچنین در این مدت 540 دستگاه واگن تعداد پنج هزار و 400 دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو را در ایستگاه ابومسلم بارگیری کرده اند.

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رشد صنعت ریلی و همچنین سیاستهای دولت تدبیر و امید همواره راه آهن خراسان به دنبال افزایش سهم خود در حمل و نقل استان و همچنین در کل صنعت ریلی می باشد لذا تمام تلاش خود را مبنی بر افزایش تعامل با مشتریان و همچنین ایجاد حلقه واسط مابین مالکان واگن و صاحبان کالا معطوف داشته است.

ظرف نیمه نخست امسال یک میلیون و 716 هزار تن بار داخلی و خارجی در راه آهن خراسان جا به جا شده که از این میزان 780 هزار تن آن مربوط به صادرات، واردات و ترانزیت ریلی از پایانه ریلی سرخس است.

از مجموع 12هزار و 500 کیلومتر ظرفیت شبکه ریلی کشور هزار و 500 کیلومتر معادل 12 درصد در خراسان رضوی قرار دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار