مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حامد وفاپور اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها از ه امروز (24مهر) در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از حضور بیش از 130 غرفه در این نمایشگاه خبر داد که از استان‌های کرمانشاه، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان، گیلان، اردبیل و خوزستان هستند.

وفاپور انواع لوازم خانگی، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، هود و سینک، صوتی و تصویری، فرش و تابلو فرش، لوستر، لوازم آشپزخانه، صنایع چوب و سوغات را از جمله محصولات قابل عرضه در نمایشگاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی واحدهای تولیدی در کرمانشاه، ایجاد فضای رقابتی و عرضه بدون واسطه کالا  از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 28 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد پذیرای بازدیدکنندگان است، ساعت بازدید از نمایشگاه را همه روزه از ساعت 15 تا 21 اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار