فرماندار میامی:
فرماندار میامی ضمن انتقاد از روش تدوین سند آمایش سرزمینی این شهرستان با تاکید بر اینکه فرهنگ زیر بنای رشد است، گفت: متاسفانه در این سند به حوزه فرهنگ هیچ توجهی نشده است.
کد خبر: ۵۰۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 16 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد مهدی کریمی امروز در نشست شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه سند آمایش سرزمینی انتقادات فراوانی را مشمول خود می کند، تاکید داشت: فرهنگ زیر بنای توسعه است و متاسفانه در این سند آمایش سرزمینی هیچ اشاره ای به آن نشده از سوی دیگر این فقر در حوزه اجتماعی نیز دیده می شود که در سند آمایش جای آن نیز خالی است و این مهم باعث شده انتقاداتی را به همراه داشته باشد.

شورای اداری میامی  - کراپ‌شده

وی افزود: آمایش سرزمینی سندی بسیار مهم است چرا که می تواند نیازهای یک منطقه را احصاء و توانمندی هایش را تبیین کند تا از این پس اعتبارات و اقدامات بر طبق آن توزیع شود و اگر در یک حوزهحق مطلب ادا نشود قطعاً دچار مشکلات عدیده ای خواهیم شد.

مدیرانروحیه انتقاد پذیر داشته باشند​

امام جمعه میامی نیز در این نشست ضمن بیان اینکه باید از امکانات موجود استفاده بهینه کرد، گفت: مدیریت یعنی بهتر سامان دادن نیروی انسانی و همچنین استفاده بهینه از امکاناتی که داریم تا بتوانیم راه توسعه را در کوتاه‌ترین مسیر و در بهترین شرایط به نفع مردم و جامعه طی کنیم.

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ضمن بیان اینکه مدیران باید روحیه انتقاد پذیر داشته باشند، تاکید کرد: مشورت پذیری، نظم و انضباط، اطاعت از ولایت فقیه و همچنین دلسوزی نظام در زمره ویژگی های یک مسئول است.

وی افزود: مسئولان همچنین می بایست در زمان تصدی مشاغل، به مقوله خدمت‌رسانی به خصوص در حوزه محرومان، عنایت ویژه ای داشته باشند تا هم در دنیا برای آنها کاری را صورت دهند و هم توشه راه آخرت خود را بسازند.

سخنان ترامپ اتحاد داخلی را تقویت کرد

امام جمعه میامی همچنین خواستار عنایت ویژه مسئولان به خصوص اعضای ستاد اربعین به آئین راهپیمایی چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: اربعین یک نمایش بزرگ از اقتدار مسلمانان است که باید از همه ظرفیت هایمان در راستای منافع دین مبین اسلام و فرهنگ تشیع بهره گیریم.

صفایی پور تصریح کرد: از مسئولان می خواهیم تا همه تلاش خود را در راستای ساماندهی اعزام مردم میامی به این مراسم بزرگ مذهبی به کار گیرند.

وی همچنین به سخنان ترامپ نیز اشاره ای داشت و بیان کرد: سخنان اخیر ترامپباعث شد همه گروه ها و احزاب با اتحاد و همدلی در مقابل وی، ایستاده و انزجار خود را اعلام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار