مسئول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری حشنواره رسانه ای ابوذر ویژه رسانه ها و مطبوعات استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 16 October 2017
محمد کشاورز ، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با بیان اینکه سومین حشنواره رسانه ای ابوذر ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان قزوین برگزار می شود، اظهار کرد: مطبوعات و رسانه‌ها در کشور عزیزمان در برهه‌های مختلف نقش تاریخی خود را ایفا نموده‌اند چه در اوایل انقلاب، چه در دوره دفاع‌مقدس و چه در سال‌های پس از آن. بی‌شک انتظار از رسانه‌ها و مطبوعات بیش از این است و مطالبه عمومی مردم از  رسانه‌ها فراتر از آن چیزی است که امروز رسانه‌ها اعم از مکتوب، تصویری، صوتی یا رسانه‌های موجود در فضای مجازی به آن همت گمارده‌اند. گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب یکی از آن مطالبه‌ها است.
وی افزود: سازمان بسیج رسانه استان قزوین در تلاش است تا با برگزاری سومین دوره جشنواره ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب گام بردارد.
کشاورز ادامه داد: در این جشنواره که توسط سازمان بسیج رسانه برگزار می شود، کلیه اصحاب رسانه می توانند شرکت کنند.
وی عنوان کرد: این جشنواره در هفت محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاد اندیشی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، عمل انقلابی، مسائل صنفی خبرنگاران و دفاع مقدس برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه تأکید کرد: این جشنواره در بخش‌های، خبر و گزارش خبری، یادداشت، کاریکاتور، عکس، مستند و کلیپ با حضور اصحاب رسانه استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این سومین جشنواره ابوذر در استان قزوین است، آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی فروردین 96 تا 25 آبان 96 در یکی از نشریات سراسری ، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد.
وی در پایان یادآور شد: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به صورت ارسال پستی یا تحویل حضوری یا ارسال به آدرس تلگرام @abouzar3ارسال نمایند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار