آصفی خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از فعالیت 33 پایگاه امدادرسانی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 16 October 2017
به گزارش تابناک استان قزوین، حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: اگر مردم دنیا با هر مرام و عقیده و ذهنیتی که دارند به پرچم صلیب سرخ و هلال احمر احترام بگذارند و انسان دوستی برای مردم دنیا نهادینه شود، دیگر شاهد جنگ و آشوب در دنیا نخواهیم بود.
وی با اشاره به خدمات این مجموعه در استان قزوین با اشاره به اینکه بخش اعظمی از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر استان در حوزه تامین داروهای مورد نیاز مددجوان خود است، افزود: تلاش داریم تا با تامین هزینه داروهای مددجویان حاشیه این خانواده ها از هم نپاشد و بیماران جز درد بیماری درد دیگری را حس نکنند.
آصفی ادامه داد: برای کاهش هزینه داروهای مددجویان توانسته ایم از ظرفیت خیرین استان ، ادارت صنفی مانند نظام صنفی و همچنین NGO  ها استفاده کنیم تا بتوانیم این هزینه ها را برای مددجویان نیازمند کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سالانه بین 7 تا 9 میلیارد تومان صرف هزینه تهیه گل در مجالس ترحیم می شود، تأکید کرد: اگر بتوانیم 10 درصد این هزینه را صرف امور خیر در سازمان هلال احمر کنیم بخش اعظمی از مشکلات بیماران حل خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این طرح مردم به جای خرید گل هزینه آن را به  جمعیت هلال احمر پرداخت میکنند و داوطلبان هلال احمر استان نیز با تهیه قابی از گل از آنها در مجلس ختم تقدیر خواهند کرد.
وی از تشکیل کانون رسانه متشکل از خبرنگاران استان خبر داد و گفت: در این طرح از ظرفیت اصحاب رسانه در راستای نهادینه سازی فرهنگ امداد استفاده خواهد شد.
آصفی با بیان اینکه کارگروه تخصصی سرمایه گذاری  برای کسب درآمد پایدار نیز در جمعیت هلال احمر استان قزوین ایجاد می شود، ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا با کسب درآمد پایدار خدمات رسانی بهتری به مددجویان و همچنین به عموم مردم انجام دهیم.
وی  از ساخت بیمارستان توانبخشی در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: در صورت تهیه ساختمان این بیمارستان، بیمارستان از سوی جمعیت هلال احمر کشور تجهیز می شود.
این مسئول هزینه ساختمان این بیمارستان را بالغ بر 40 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی با بیان اینکه باید آموزش امداد را به درون خانواده ها ببریم بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال 4 هزار و 700 خانوار تحت آموزش قرار گرفته اند و پیش بینی میکنیم در 6 ماهه دوم نیز بتوانیم 14 هزار خانوار را آموزش دهیم.
آصفی در پایان از وجود 33 پایگاه امدادرسانی در استان قزوین خبر داد و یادآور شد: هم اکنون 22 پایگاه ثابت 8 پایگاه سیار در داخل کانکس، 2 پایگاه سیار خودرویی و 1 پایگاه امداد هوایی در استان قزوین فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار