معاون کمیته امداد قزوین:
معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بیش از یک هزار و 100 مددجوی این نهاد اعطا شد.
کد خبر: ۵۰۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 16 October 2017
به گزارش تابناک قزوین احمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اظهار داشت: این نهاد تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی‌های مدون به مددجویان کمیته امداد خدمات شایانی ارائه دهد که در این زمینه یکی از مواردی که حائز اهمیت بوده، ارائه تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف است.

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بیش از یک هزار و 100 مددجوی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ارائه شده که این تسهیلات در قالب وام‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در سال گذشته به سه هزار و 490 مددجوی زیرپوشش این نهاد، 47 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال اعطا شد.

اکبری با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد این نهاد توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش و خروج مددجویان از چرخه حمایتی بوده، اقدامات مطلوبی در این زمینه ارائه می‌شود که ستودنی است.

این مسؤول با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مطرح کرد: یکی از دغدغه‌های مسؤولان کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان است که در این زمینه موضوع اشتغال مددجویان هم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: بدون اشتغال و درآمدزایی برای خانوارهای نیازمند، استقلال معیشتی، رفع فقر و محرومیت حاصل نمی‌شود که در این خصوص باید تمام دستگاه‌های اجرایی و متولی پای کار آمده و برای تحقق اشتغال و پایداری ان در جامعه تلاش کنند.

اکبری ادامه داد: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآفرینی افراد توانمند را شناسایی کرده و به آن‌ها تسهیلات ارائه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار