معاون فرهنگی ارشاد همدان بیان کرد: این همایش ٨ و ٩ اسفندماه در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود ضمن اینکه فراخوان همایش منتشر شده و در اختیار مراکز فرهنگی، هنری و آموزش عالی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۰۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 17 October 2017
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد همدان از برگزاری همایش ملی «هزاره باباطاهر» در همدان خبر داد و گفت: چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر همدان، امسال با نام باباطاهر شاعر دوبیتی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ مجید فروتن اظهار داشت: بزرگداشت مفاخر و بزرگان همدان اتفاق خوبی است که از چند سال گذشته در استان همدان برگزار می‌شود ضمن اینکه نامگذاری هرساله در همدان به نام یکی از این مفاخر نیز اقدام قابل توجهی بوده است.

فروتن با بیان اینکه امسال در همدان به نام شاعر دوبیتی‌ها باباطاهر نامگذاری شده است افزود: امسال چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر با عنوان«هزاره باباطاهر» توسط دانشگاه بوعلی سینا، استانداری همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلا (ISC، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در همدان برگزار می‌‌شود.

معاون فرهنگی ارشاد همدان بیان کرد:  این همایش ٨ و ٩ اسفندماه در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود ضمن اینکه فراخوان همایش منتشر شده و در اختیار مراکز فرهنگی، هنری و آموزش عالی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقالات تا ١٥ دی ماه تعیین شده است عنوان کرد: فراخوان همایش از طریق پایگاه http://mafakher-hamedan.ir در دسترس است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه، ضمن ثبت نام در همایش مقالات خود را هم ارسال کنند.

فروتن با بیان اینکه مقالات برگزیده در قالب کتاب به چاپ می‌رسد افزود: بخشی از مقالات این همایش به افراد برجسته سفارش داده شده است و مقالات ارسالی نیز توسط دو داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی ارشاد همدان با اشاره به اینکه پیش‌بینی ارسال تعداد زیاید از مقالات به دبیرخانه را داریم افزود: حدود ١٥ مقاله در این همایش دو روزه ارائه می‌شود ضمن اینکه برنامه‌های جنبی و سخنرانی‌هایی توسط اساتید هم در این همایش برنامه ریزی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار