سرگرد اله مراد رستمی در گفتگو با تابناک:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:در 6 ماهه نخست امسال تاکنون 15طرح در این شهرستان برای دریافت وام به بانک معرفی شدند وکارمزد و بهره وام های پرداختی در سال جاری 10درصد خواهد بود، این در حالیست که در سال گذشته 16درصد بوده است.
کد خبر: ۵۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 17 October 2017
سرگرد اله مراد رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: به منظور عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها و تاکید ایشان در زمینه گام برداشتن در مسیر تحقق اقتصادمقاومتی، از سال های اخیر وام های متعددی برای این منظور پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد:در دو سال 94 و 95 نزدیک به 270طرح در شهرستان اسلام آبادغرب و روستاهای تابعه از وام های بسیج سازندگی  استفاده کرده اند.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: در سال 95، با اعطای نزدیک به 140فقره وام از سوی بسیج سازندگی برای 140نفر به صورت مستقیم و برای 200نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گفته این مسئول، این وام ها برای اشتغال زایی در اموری همچون پرورش قارچ و بلدرچین، پرورش مرغ محلی، تولید گیاهان دارویی و زنبورداری بوده است.

رستمی تصریح کرد: متقاضیان پس از عضویت در بسیج می توانند در صورت داشتن ایده، برای دریافت وام درخواست دهند که معمولا 15روز پس از درخواست، وام را دریافت خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب یادآور شد، مبلغ این وام ها از 10 میلیون تا 30 میلیون تومان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار