معاون اداره کل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت:مجموع فعالیت های فرهنگی دادگستری استان یزد در سال 95 نسبت به سال 94 بیش از 92درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 17 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،هادی محمدی در نشست تبیین نقش رهبران فرهنگی در مدل تعالی فرهنگی در یزد شد افزود: این میزان رشد در بین دادگستری استان ها بی نظیر بوده است.
وی تدوین مدل تعالی فرهنگی را با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی دادگستری ها ذکر کرد و اظهار داشت: گسترش فعالیت های دینی و سازمانی و ارتقاء آگاهی های حقوقی و قضایی جامعه، از جمله اهداف معاونت فرهنگی است.
این مسئول تصریح کرد: به منظور تدوین مدل ارزیابی مبتنی بر مدل تعالی فرهنگی دادگستری استان ها، بیش از یک هزار نفر ساعت کار کارشناسی صورت گرفته است و هدف اصلی این اقدام نیز تحول فرهنگی در دستگاه قضایی به منظور ایجاد قسط و عدل در جامعه است.
محمدی خاطرنشان ساخت: دادگستری استان یزد در سال 95 موفق به اخذ تقدیر نامه سه ستاره فرهنگی شده است و امید است که با فعالیتی که در حال انجام در دادگستری استان یزد است در سال 96 جزو سه استان برتر از حیث فعالیت های فرهنگی باشد.
لوح تقدیر معاون فرهنگی قوه قضاییه به سبب اخذ تقدیر نامه سه ستاره فرهنگی توسط دادگستری استان یزد توسط مشاور معاون فرهنگی قوه قضاییه به عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد اعطاء شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار