معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی بر ضرورت اجرای طرح توسعه ورزش در مناطق روستایی به‌ویژه برای زنان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 17 October 2017
محمد حسینی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان دشتی با بیان اینکه بدون مشارکت مردم هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی مردم را در همه کارها مشارکت دهند چون اگر مدیری از پشتوانه مردمی برخوردار باشد می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفای نقش کند.

حسینی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی در شهرستان دشتی وجود ندارد، افزود: ۲۵ درصد وظایف مدیران کاهش آسیب‌های اجتماعی است که بخش عمده این آسیب‌ها شامل طلاق، اعتیاد و غیره است.

وی یادآور شد: در برنامه‌ریزی‌ها صرفا تمرکز بر روی محیط های شهری نباشد و باید برای محیط های روستایی نیز برنامه مناسب تدوین و اجرایی شود.

حسینی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مناسب برای تمامی گروه‌های سنی با در نظر گرفتن استانداردهای لازم در برنامه ریزی لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها  و حوزه‌های علمیه از تمام توان و ظرفیت موجود برای اجرای برنامه‌های مناسب برای تمامی رده‌های تحصیلی اقدام کنند، گفت: برنامه‌های کاهش آسیب و مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها مختص گروه خاص در جامعه نبوده لذا باید برنامه‌ها متناسب با وضعیت تاهل افراد در نظر گرفته شود.

حسینی بر ضرورت ثبت به موقع وقایع تاکید کرد و یادآور شد: یکی از الزامات ثبت احوال ثبت وقایع است که امیدواریم دستگاه‌های متولی در این راستا با اداره ثبت احوال همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: باید به دنبال این باشیم تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و امروز دنبال تهدید سوزی باشیم و خلق فرصت‌های جدید با شیوه علمی توسط دستگاه‌های ذیربط مورد تاکید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار