سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان اعلام کرد؛ رکوردگیری اردوی بابلسر، روز 3 آبان ماه برگزار می شود و با بیان این مطلب افزود: یک وزنه بردار در پایان این اردو خط خواهد خورد.
کد خبر: ۵۱۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 17 October 2017

به گزارش تابناک : محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان در خصوص پیگیری تمرینات ملی پوشان در اردوی شهرستان بابلسر گفت: اردوی سه هفته ای سطح دریای شهرستان بابلسر با جدیت بالا به منظور آمادگی هر چه بهتر ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا، از روز شنبه 15 مهرماه با 11 ملی پوش آغاز شد. این اردو، سه هفته به طول خواهد انجامید و طی روز پنجشنبه ( 4 آبان ماه ) ملی پوشان به تهران می آیند و تمرینات خود را بدون وقفه و تعطیلی تا روز اعزام به مسابقات جهانی، در کمپ تیم های ملی ورزشگاه آزادی تهران ادامه می دهند.

 

بیرانوند در خصوص رکوردگیری این مرحله از اردوها نیز تصریح کرد: یک رکوردگیری درون اردویی را فردا (چهارشنبه 26 مهرماه) از ملی پوشان خواهیم داشت و در نهایت رکوردگیری پایانی این مرحله از اردوی شهرستان بابلسر را هفته آینده چهارشنبه (3آبان ماه) از ساعت 17 تا 19 عصر با حضور 11 وزنه بردار برگزار می کنیم تا یک نفر از جمع ملی پوشان کنار گذاشته شود. برهمین اساس ترکیب اصلی و 8 نفره تیم با 2وزنه بردار رزرو مشخص می شود.

 

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص 11 وزنه بردار حاضر در این اردو تاکید کرد: مجید عسگری در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و علی میری در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و سید ایوب موسوی در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و همایون تیموری در دسته 105+ کیلوگرم 11 وزنه بردار حاضر در این مرحله از اردوهای تیم ملی بزرگسالان هستند که آنها با روحیه و انگیزه فراوان خود را برای رکوردگیری هفته آینده (چهارشنبه 3 آبان ماه) آماده می کنند.

 

وی در پایان از خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، خبرنگاران و علاقمندان به وزنه برداری می توانند در این رکوردگیری که ساعت 17 تا 19 عصر روز چهارشنبه 3 آبان ماه در سالن ورزشی "شهید نوبخت" واقع در خیابان شهید علیزاده شهرستان بابلسر برگزار می شود، حضور پیدا کنند و رکوردگیری ملی پوشان بزرگسال کشورمان را از نزدیک ببینند.

 

لازم به ذکر است؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی سال 2017 جهان به میزبانی امریکا از 6 تا 14 آذرماه در شهر آناهیم برگزار می شود.







منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار