دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت کرمانشاه گفت: تاکنون سپاه مانع به قدرت رسیدن جریانهای تروریستی در منطقه شده و اگر سپاه نبود امروز شرایط دیگری بر منطقه حاکم می‌شد.
کد خبر: ۵۱۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 17 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، ماموستا ملا یحیی شهبازی ​ با اشاره به اظهارات ترامپ اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مقابل بدعهدی آمریکا و نقض برجام و توهین ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیاستند زیرا نمایندگان برخاسته از مردم هستند و از ابزارهای لازم در برخورد با آمریکا استفاده کنند.

دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ نشان داد هرگز نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد گفت: آمریکا همواره علیه ایران موضع خصمانه داشته است چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چه بعد از آن و تا به امروز تمام تلاش خود را در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و این روند ادامه نیز خواهد 

داشت.

شهبازی با بیان اینکه صحبتهای اخیر ترامپ برای ایرانیان چیز جدیدی نیست و این راهبرد آمریکا در زمان تمامی دولت‌های آن علیه ایران یکی بوده است بیان کرد: در شرایط کنونی تنها نگاه تمام مردم و مسئولان باید به فرمان مقام معظم رهبری باشد، به این باور برسیم که هیچ‌گاه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی راه برون‌رفت از مشکلات کشور را تنها پیروی از ولایت فقیه و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی با عزمی جدی و مصمم‌تر از قبل برای کشور دانست و اظهار کرد: از مسئولین دیپلماسی کشور، نمایندگان مجلس انتظار داریم از تمام ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای حفظ منافع، عزت و سربلندی کشور استفاده کرده و موضع‌گیری قاطعانه و قدرتمندانه علیه ایالات متحده آمریکا نزد مجامع بین‌المللی و داخلی داشته باشند.

دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه سپاه پاسداران موجب افتخار مردم ایران و جهان اسلام است گفت: تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط افرادی چون ترامپ به افزایش محبوبیت این نهاد می‌انجامد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش و برنامه‌های آمریکا بر این اساس است که هر طور می‌تواند بر منطقه مسلط شود و به این وسیله تروریستها را به قدرت رساند افزود: اما جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقوق جهان اسلام تاکنون چنین اجازه‌ای به آمریکا نداده و آمریکا به دلیل این شرایط بسیار عصبانی است.

شهبازی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله توطئه‌های منطقه‌ای آمریکا از تمامی گروه‌های مقاومت تاکنون حمایت کرده است عنوان کرد: تاکنون سپاه مانع به قدرت رسیدن جریانهای تروریستی در منطقه شده و اگر سپاه نبود امروز شرایط دیگری بر منطقه حاکم می‌شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران به سپاه و پاسداران انقلاب علاقه دارند و حمایت از سپاه را حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی می‌دانند گفت: مقام معظم رهبری با رهبری مقتدرانه خود تاکنون این کشور را از خطرات بزرگی نجات داده است و اگر به رهنمودهای ایشان گوش فرا بدهیم تمامی مشکلات را حل می‌کنیم.

دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تمدید تحریم ده ساله نشان‌دهنده ثبات قدم آمریکا در بدعهدی با جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: هیچگاه نباید به آمریکا اعتماد کرد زیرا از دشمن به غیر از دشمنی انتظار دیگری وجود ندارد و روی خوش دشمن نشان از ضربه‌زدن است و آمریکا نیز بر دشمنی خود ثبات قدم داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار