کد خبر: ۵۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 17 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،تجمع علما، روحانیون و طلاب استان یزد صبح امروز در اعتراض به سخنان و یاوه‌گویی‌های رئیس دولت مستکبر آمریکا و حمایت از نهادهای امنیتی و سپاه پاسداران با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد.

در این تجمع طلاب و روحانیون با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین و کفار، الله‌اکبر، لااله‌الاالله، رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن، مرگ بر ترامپ و همچنین با قرائت بیانیه‌ای سخنان سخیف و نابخردانه ترامپ را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی نایب‌ رئیس شورای حوزه علمیه یزد در این مراسم به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب و نقش این نهاد باعظمت در برپایی آرامش در منطقه اشاره و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا را بی‌پایه و اساس خواند.

روحانیون و طلاب استان یزد در پی اهانت رئیس‌جمهور مستکبر آمریکا و در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس‌جمهور دولت مستکبر و شیطان‌صفت آمریکا علیه مردم ایران با انتشار بیانیه‌ای سخنان خصمانه و کینه‌توزانه رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار