در مقابل رئیس جمهوری در آمریکا قرار داریم که درهای جهنم را به روی کره شمالی باز کرده، با تفکر شیطانی در حال برخورد با ایران است و با اتحادیه اروپا و ناتو دشمنی می‌کند.
کد خبر: ۵۱۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 17 October 2017
به گزارش تابناک : «دونالد ترامپ» با طرح سوالاتی نظیر این که «آینده سیاسی دونالد ترامپ چه می‌شود؟ آیا دوره نخست ریاست جمهوری‌اش را کامل می‌کند؟ و وارد دور دوم می‌شود؟ و در صورت ورود پیروز خواهد شد؟ کناره‌گیری او نزدیک است یا خودش برای حفظ سابقه و جایگاه خود و حزب جمهوری‌خواه استعفاء خواهد داد؟ کدام احتمال بیشتر است تداوم ریاست جمهوری یا کناره‌گیری ترامپ؟» می‌نویسد: قاطع‌ترین جواب به این سوالات را «استیو بنن، بزرگ‌ترین استراتژیست رقابت‌های انتخاباتی و مغز متفکر ترامپ داده که می‌گوید «من معتقدم میزان باقی ماندن ترامپ به عنوان رئیس جمهور در خلال دوره اول بدون کناره‌گیری سیاسی بیش از 30 درصد نیست».

نویسنده این روزنامه مصری ادامه می‌دهد: بر این اساس احتمال باقی ماندن ترامپ سی درصد است و احتمال استعفاء و کناره‌گیری وی در دوره نخست ریاست جمهوری بیش‌تر است. ما در مقابل رئیس‌جمهور گیچ و آشفته‌ای قرار داریم که می‌دانیم آینده سیاسی ندارد و او و خانواده و معاونانش را تحقیقات و نصایح سیاسی احاطه کرده است. در مقابل رئیس‌جمهور آمریکایی قرار داریم که درهای جهنم را به روی کره شمالی باز کرده و با تفکر شیطانی در حال برخورد با ایران است و با اتحادیه اروپا و ناتو دشمنی می‌کند و درصدد خروج از توافقنامه محیط زیستی پاریس و توافق‌نامه تجاری نفتا با کانادا و مکزیک است.

عمادالدین ادیب تاکید می‌کند: در مقابل رئیس‌جمهوری هستیم که درصدد اثبات این است که میانگین هوش وی بیش از وزیر خارجه یا مشاور ارشد خود است. در مقابل رئیس‌جمهوری هستیم که هر کسی حتی یک لحظه تصور کند می‌تواند روی او حساب سیاسی باز کند، کاملا در اشتباه است. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور یک دوره موقت و آشفته است.






منبع : روزنامه الوطن 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار