شاید خرید یک پنت‌هاوس برای همه دست‌یافتنی نباشد، اما اجاره کردن این خانه‌های شیک و گران‌قیمت برای تعطیلات محتمل‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 17 October 2017

به گزارش تابناک : پنت‌هاوس‌هایی شیک، گران‌قیمت با معماری‌هایی خاص و در منطقه‌هایی بی‌نظیر قطعا برای خرید قیمت بالایی خواهند داشت، اما شاید همین ویژگی‌های گران‌قیمت تجربه‌ی زندگی در آن‌ها را به آرزو تبدیل کند. این آرزو دست نیافتنی نیست و پنت‌هاوس‌هایی هستند که برای گذراندن تعطیلات خود می‌توانید آن‌ها را با قیمت بسیار پایین‌تری اجاره کنید. در این مقاله ۱۵ پنت‌هاوس برتر در سراسر جهان از شهرهای بزرگ تا سواحل گرمسیری را به شما معرفی می‌کنیم که با وجود امکانات لوکس می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید.

پنت‌هاوس کارداشین، ساحل میامی

پتن هاوس

امکانات: ۲ خوابه، ۳ حمام، ۶ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۵ میلیون تومان

برای رویایی کردن سفر خود به این پنت‌هاوس پر زرق و برق را فراموش نکنید. منظره‌ای رو به اقیانوس، پشت بامی با ۲ هزار متر مربع مساحت و استخرهای اختصاصی و جکوزی تنها بخشی از امکانات جذاب این پنت‌هاوس هستند.

پنت‌هاوس هینز جولن، سوئیس

پتن هاوس سوییس

امکانات: ۴ خوابه، ۴ حمام، ۸ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۲ میلیون تومان

این پنت‌هاوس فوق‌العاده توسط طراح معروف هینز جولن طراحی شده است. پنجره‌های بزرگ تمام شیشه‌ و سقف این پنت‌هاوس نمایی خارق‌العاده از خاک و آسمان سوئیس را به پیش چشمان‌تان به رخ می‌کشد. از  این پنت‌هاوس می‌توانید روستای زرمات و کوهستان میس‌چابل را ببینید و کلید اختصاصی برای استفاده از آسانسورهای اسکی خواهید داشت. هزینه‌های این پنت‌هاوس از حمل و نقل در فرودگاه تا کلاس‌های آموزش اسکی، رستوران و مراقبت از کودکان را شامل می‌شود.

پنت‌هاوس نخل، لاس وگاس

پتن هاوس لاس وگاس

امکانات: ۲ خوابه، ۳ حمام، ۶ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۳ میلیون تومان

پنت‌هاوس نخل در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح شهر لاس وگاس قرار گرفته است. از استخر این پنت‌هاوس که در  بالکن قرار دارد، می‌توانید تمام شهر و کوهستان را ببینید. از امکانات این پنت‌هاوس می‌توان به خدمات ورزشی و خدمات هتل اشاره کرد.

پنت‌هاوس منظره کوهستان، ایسلند

پنت هاوس ایسلند

امکانات: ۳ خوابه، ۲ حمام، ۱۰ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۴ میلیون تومان

ایسلند یکی از کشورهایی است که اخیرا به شدت مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و مسافران با سفر به  پایتخت این کشور برای تماشای بهترین منظره کوهستان قطعا به سراغ این پنت‌هاوس خواهند رفت. پنت‌هاوس منظره کوهستان در مرکز شهر ریکیاویک قرار گرفته است. از یک سمت پنت‌هاوس منظره‌ای به سوی کوهستان و از سمتی دیگری منظره‌ای به خیابان اصلی فروشگاه‌های شهر دارد. این پنت‌هاوس با ظرفیت ۱۰ نفر امکانات بسیار کاملی دارد، آشپزخانه آن ۲ ماشین ظرفشویی و ۲ یخچال دارد و فضای سالن بسیار بزرگ است.

پنت‌هاوس دو قصه، واشینگتن

پنت هاوس واشینگتن

امکانات: ۳ خوابه، ۲ حمام، ۱۰ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۲ میلیون تومان

این پنت‌هاوس شیک در مرکز شهر سیاتل، واشینگتن واقع شده است و با دو بالکن منظره‌ای به سوی خلیج الیوت و برج سوزن فضایی دارد. این پنت‌هاوس با ظرفیت ۱۰۰ نفر امکانات کاملی همچون دو اتاق خواب بزرگ، استخر، سالن بدنسازی، سونا، وای‌فای و سه تلویزیون دارد. برای رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های این شهر تنها یک پیاده‌روی کوتاه مدت از پنت‌هاوس خواهید داشت.

پنت‌هاوس سنترو، ایتالیا

پنت هاوس ایتالیا

امکانات: ۳ خوابه، ۴ حمام، ۶ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۳ میلیون تومان

همانند شهر رم در ایتالیا، این پنت‌هاوس ترکیبی جذاب از معماری قدیمی در کنار تکنولوژی مدرن را ارائه می‌کند. طراحی کلاسیک سقف‌های زیرشیروانی، آشپزخانه‌هایی هنری و شیشه‌هایی با حفاظ نرده توازنی زیبا از دنیای مدرن و قدیم را در کنار هم خلق کرده است. این پنت‌هاوس در مرکز شهر رم واقع شده و شامل خدمات هتل و صبحانه است. یکی از مکان‌های عاشقانه رم برای گردشگران تجربه اقامت در همین پنت‌هاوس است.

پنت‌هاوس آوری، استرالیا

پنت هاوس استرالیا

امکانات: ۳ خوابه، ۳ حمام، ۶ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۳ میلیون تومان

این پنت‌هاوس شیک و زیبا با معماری خیره‌کننده‌اش برای مسافرانی که به ملبورن در استرالیا سفر می‌کنند،  منظره‌ای بی‌نظیر از ارتفاع بالا برای آن‌ها فراهم می‌کند. بالکن‌های این پنت‌هاوس در استرالیا نمایی از شهر را به شما نشان می‌دهند. نورپردازی داخل ساختمان و دیوارهای شیشه‌ای آن بخشی از معماری جذاب این پنت‌هاوس است.

پنت‌هاوس آکوا ویلا، آفریقای جنوبی

پنت هاوس آفریقای جنوبی

امکانات: ۳ خوابه، ۳ حمام، ۶ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۲ میلیون تومان

پنت‌هاوس بی‌نظیر آکوا ویلا که حتی در عکس‌ها هم قابل توصیف نیست یکی از جذابیت‌های شهر کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی است. بالکن این پنت‌هاوس و استخرهای شیشه‌ای‌اش منظره‌ای به ساحل خلیج کمپس و  کوهستان تیبل دارند. این پنت‌هاوس با مبلمانی شیک، لوازم خانگی عالی و سالن‌های آفتاب طراحی شده است.

پنت‌هاوس آندرسی، مجارستان

پنت هاوس مجارستان

امکانات: ۴ خوابه، ۴ حمام، ۸ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۱ میلیون تومان

از این پنت‌هاوس شاید بتوانید تمام مجارستان را ببینید. این پنت‌هاوس درطبقه چهارم قرار دارد و برای زوج‌ها و مسافرت‌های خانوادگی و گروهی با ۴۴ اتاق خواب بسیار مناسب است. طراحی و معماری منحصر به فرد و آشپزخانه‌ای مجهز بخشی از زیبایی‌ها و امکانات این پنت‌هاوس است.

پنت‌هاوس خیابان پنجم، مکزیک

پنت هاوس اسپانیا

امکانات: ۳ خوابه، ۳ حمام، ۸ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۳ میلیون تومان

پنت‌هاوس لوکس خیابان پنجم در مکزیک با تراس اختصاصی نمایی بی‌نظیر از شهر پلیادل‌کارمن در مکزیک  دارد. این پنت‌هاوس تنها دو دقیقه با ساحل فاصله دارد.

پنت‌هاوس شکوه، ایتالیا

پنت هاوس ایتالیا

امکانات: ۳ خوابه، ۲ حمام، ۱۰ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۱ میلیون تومان

این پنت‌هاوس می‌تواند خاطراتی فراموش نشدنی در ایتالیا برای شما رقم بزند. خوردن شام در تراسی مشرف به دریاچه و در هنگام غروب آفتاب قطعا از تجربیات شیرین اقامت در این پنت‌هاوس خواهد بود. اگر بخواهید از دریاچه کومو دیدن کنید اقامت در این مکان مناسب خواهد بود.

پنت‌هاوس ال‌سنترو، اکوادور

پنت هاوس اکوادور

امکانات: ۲ خوابه، ۳ حمام، ۴ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۲۰۰ هزار تومان

این پنت‌هاوس که به تازگی در اکوادور ساخته شده، با مبلمانی مدرن، اینترنت پرسرعت و دو تلویزیون تجهیز  شده است. امنیت این پنت‌هاوس به دلیل استفاده از کارت‌های الکترونیکی بسیار بالا است. این پنت‌هاوس از خیابان فاصله بسیاری دارد و به همین دلیل آرامش دارد و مسافران از تراس می‌توانند به منظره نفس‌گیر شهر و کوهستان نگاه کنند.

پنت‌هاوس مرکز شهر، اسپانیا

پنت هاوس اسپانیا

امکانات: ۴ خوابه، ۳ حمام، ۸ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۱ میلیون تومان

این پنت‌هاوس در یکی از مناطق تاریخی شهر والنسیا در اسپانیا واقع شده و توسط فروشگاه‌ها و  سوپرمارکت‌ها احاطه شده است. از تراس این پنت‌هاوس می‌توانید شهر را از بالا نگاه کنید.

آپارتمان بندر، ایرلند

پنت هاوس ایرلند

امکانات: ۴ خوابه، ۲ حمام، ۱۳ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۱ میلیون تومان

این آپارتمان در قلب شهر گالوی در ایرلند و در میان رستوران‌ها و فروشگاه‌ها واقع شده است. از تمام آپارتمان  به خلیج گالوی و بندر دید خواهید داشت. طراحی داخلی و معماری خارجی آن بسیار خیره‌کننده است. سرگرمی‌ها، کنترل از راه دور و جکوزی تنها بخشی از امکانات این آپارتمان است.

پنت‌هاوس بانکوک، آسیا

پنت هاوس بانکوک

امکانات: ۲ خوابه، ۲ حمام، ۵ نفر ظرفیت

هزینه: شبی ۵۰۰ هزار تومان

بانکوک پایتخت تایلند در آسیای شرقی شهری پر از جاذبه‌های گردشگری است. با اقامت در پنت‌هاوس بانگوک  می‌توانید به رستوران‌ها، معابد و فروشگاه‌ها سر بزنید. این پنت‌هاوس لوکس در طبقه سی‌ام با منظره‌ای فوق‌العاده از رودخانه، کاخ سلطنتی و برج لوبا واقع شده است.





منبع : TRIPADVISOR 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار