کد خبر: ۵۱۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 17 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری در دهدشت با بیان اینکه نامهربانی این منطقه ربطی به نظام اسلامی ندارد، اظهار کرد: بی‌مهری به این دیار ناشی از بی‌توجهی و بی‌تدبیری برخی از مسؤولان است.استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد دولت، گفت: در این شرایط حساس همه باید به باید راهبرد اقتصاد مقام معظم رهبری پایبند بوده و آن را نقشه راه خود قرار دهیم.

بی‌مهری به کهگیلویه ناشی از بی‌تدبیری برخی از مسؤولان است/یکی از مهمترین دلایل محرومیت نگاه قوم گرایی است/منافع عمومی و خدمت به مردم مهمترین وظیفه یک مدیر/تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل ورودی های شهر دهدشت +تصاویر
احمدی سهم توسعه ملی را 30 درصد عنوان کرد و گفت: احساس رفاه توام با عزت مردم از اهداف اصلی دولت است و تا تلاش نکنیم هیچ گره‌ای باز نخواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بی‌توجهی به کهگیلویه را حاصل کم کاری دولتمردان دانست و با بیان اینکه سطح محرومیت در استان زیاد است، گفت: همه مشکلات در تخصیص اعتبارات نیست، مشکل ما در نوع مدیریت، ارتباطات و قوم‌گرایی است.احمدی خاطرنشان کرد: احساس غلط و تصمیم‌گیری اشتباه یک مدیر می‌تواند آینده جامعه را به خطر بیاندازد و اگر می خواهیم شرایط درست شود همه باید دست به دست هم دهیم و با همدلی کار کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دولت دوازدهم را دولتی مردمی و برآمده از رای مردم دانست و افزود: دولت در شرایط بین‌المللی و انواع تحریم تلاش زیادی انجام داد و اگر وضع معیشتی مردم خوب نشده است اما بدتر هم نشده است،چنانچه با ارائه آمارهای موجود میتوان این موضوع را اثبات نمود.
احمدی با بیان اینکه اساس دولت بر اعتدال است،افزود : بهره‌گیری از تمام سلایق و نیروهای توانمند باعث رشد جامعه خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در استان از موقعیت پایین‌تری برخوردار است، خواستار بازنگری در شیوه کاری و احساس مسئولیت نسبت به شهرستان ها شد و بیان کرد: مدیران باید نظم پذیر و دغدغه دار باشند و مرتب از پروژه ها بازدید کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان درگیر مسائل سطح پایین هستیم و مدیری که باید در خدمت مردم باشد در حال تجارت یا توجه به اقوام خود است.
وی گفت: در مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست و نباید در تغییر کاربری‌های به گونه‌ای عمل شود که منافعش به درد خودمان بخورد.استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت بودجه‌ها را به خوبی تخصیص داده است اما ما کاری انجام نداده‌ایم،خاطرنشان کرد: هرکس با این نوع مدیریت‌ها که به فکر منافع عمومی و خدمت به مردم باشد و کار کرد ما نیز در کنار او هستیم، اما اگر کسی دغدغه‌های قومی و شخصی داشت مطمئن باشید ما حمایت نمی‌کنیم و راهمان جداست.
به گزارش فارس از دهدشت،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارت ویژه‌ای برای ورودی دهدشت به چرام و دهدشت به سوق گذاشتیم، گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری تا پایان سال جاری اختصاص می یابد.
وی خواستار جذب سرمایه گذار شد و خاطرنشان کرد: منابع دولت نامحدود است و نمی توان برای توسعه فقط به دولت تکیه کرد.
احمدی در ادامه با بیان اینکه سیمای یک شهر با تلاش مردم آن منطقه می‌تواند رقم بخورد گفت: باید به دور از کشمکش های قومی و قبیله‌ای دست به دست هم دهیم و با کمک شهرداری طراوت و زیبایی را به شهرستان خود رونق ببخشیم.
وی در پایان صحبت های خود گفت: تلاش ما بر این است از ظرفیت فرزندان همین منطقه با سابقه مدیریت بالا جهت نجات وضعیت این استان استفاده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار