تابناک گزارش می دهد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تامین منابع مالی مورد نیاز پتروشیمی دهدشت در آینده‌ نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 17 October 2017
طرح پتروشیمی دهدشت که در مراحل پایانی خاکبرداری است ، اخیرا در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به عنوان پروژه ای راکد توصیف شده بود و از طرف برخی منتقدان ، عدل هاشمی به ناتوانی در تحقق وعده های خود در این خصوص متهم شد که عدل هاشمی هم اعلام کرده بود این پروژه تعطیل نشده است و در حال عملیات اجرایی است .
در سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خود از شهرستان کهگیلویه ،فعالیت پتروشیمی دهدشت تایید شد و حتی خبرهایی داشت که امیدواری را برای شدت گرفتن عملیات احداث این پروژه دوچندان می کند و در این خصوص می توان گفت : حق با عدل هاشمی بود و پروژه پتروشیمی به خواب نرفته است.
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، استاندار در بازدید از روند ساخت پتروشیمی دهدشت و در خصوص تامین اعتبار برای ادامه روند اجرایی پتروشیمی دهدشت ، گفت: این منابع با برنامه ریزی‌های انجام شده و برگزاری نشست با برخی مسئولان بانک سپه کشور تامین می‌شود.
علی محمد احمدی بیان کرد: روند ساخت این طرح با وجود گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن به دلیل نبود فاینانس خارجی کند شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اینک طرح ساخت۱۰ واحد پتروشیمی در کشور در حال اجراست، افزود: طرح پتروشیمی دهدشت یکی از این طرح ها است که مشکلات متعددی هم دارد.
 
تأمین اعتبار ساخت پتروشیمی دهدشت/حق با نماینده کهگیلویه بود 
 
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید مسائل و مشکلات پتروشیمی دهدشت هر چه سریعتر اولویت بندی و برطرف شوند که یکی از مشکلات مهم آن نیز وجود معارضات محلی است.احمدی اضافه کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی در پتروشیمی دهدشت با جدیت بیشتری در اولویت قرار گیرد و مدنظر باشد.
وی گفت: پس از اتمام عملیات خاکبرداری پتروشیمی دهدشت که هم اینک حدود ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد باید خرید تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سوله‌های صنعتی آن توسط پیمانکار انجام شود.
احمدی افزود: برگزاری مناقصه برای آغاز عملیات اجرایی سوله سازی پتروشیمی دهدشت به‌زودی آغاز می‌شود.
بر اساس گزارش خبرنگار تابناک،کار ساخت پتروشیمی دهدشت در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن انواع مواد پتروشیمی آغاز شد.
پتروشیمی دهدشت در دشت ۴ هزار و ۵۰۰ هکتاری "کلاچو"در پنج کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شعبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
خداشاهده جز خاكبرداري محل سايت اداري وانبار هيچ خاكبرداري انجام نشده ٢٠ميليون مترمكعب خاكبرداري ازكره ماه هم ديده ميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
مگه قراره اول بسازن بعد خاکبرداری کنند؟! این دیگه چه بهونه های بنی اسرائیلییه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار