فرماندار شهرستان هرسين در جريان بازديد دوره اي از پروژه هاي عمراني از پروژه تصفيه خانه بلند مدت آب شرب شهر هرسين بازديد و از اتمام عمليات ساخت آن تا پايان آذر ماه خبر داد .
کد خبر: ۵۱۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین،امیر شاه آبادي افزود : از مجموع 12 فيلتر مورد نياز اين تصفيه خانه 8 فيلتر نصب شده است و فيلترهاي باقيمانده با توجه به اظهارات پيمانكار پروژه تا پايان روز پنجشنبه هفته جاري نصب خواهند شد .

فرماندار هرسين همچنين از روند سريع نصب و راه اندازي مجموعه دستگاهها و تجهيزات تصفيه خانه از پيماركار مربوطه قدر داني كرد .
 
وی بيان داشت : مرحله پايپينگ ( لوله كشي ) داخل مخازن ذخيره آب بعنوان مهمترين و اساسي ترين بخش پروژه در حال انجام است كه در مخزن شماره يك رو به اتمام است و در مخزن شماره دو در مراحل اوليه نصب تجهيزات قرار دارد.

از ديگر برنامه هاي امروز فرماندار هرسين بازديد از پروژه گازرساني به روستاي بابازيد بود كه به علت اختلاف بين پيمانكار و شركت گاز استان كرمانشاه در سالهاي گذشته اين پروژه راكد مانده بود و بر اساس پيگيري ها و مذاكراتي كه فرماندار در ماه گذشته با شركت گاز استان داشت پروژه مذكور در حال اجرا و نصب علمك مي باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار